![gerb gerb](/sites/default/files/2021-04/iueh-logo-gerb.gif)
![](/sites/default/files/2022-09/screenshot_20220913_105608.jpg)
Проєктна група факультету журналістики МЕГУ спільно із партнерами розробила збірку національних методичних рекомендацій щодо змісту, розробки та впровадження навчальних програм для здобуття ступенів бакалавра та магістра в галузі журналістики у ході реалізації проєкту Erasmus+ KA2 DESTIN. Онлайн версія збірника вже доступна для перегляду на офіційному веб-сайті проєкту Erasmus+ KA2 DESTIN.
Збірник національних методичних вказівок щодо змісту, розроблення та реалізації освітніх програм бакалавра та магістра з журналістики в рамках проекту Erasmus+ KA2 DESTIN містить корисну інформацію про навчальні плани та програми. У цих документах і матеріалах акцентується увага на аналітичній підготовці, яка потрібна сучасному професійному ринку праці, а також на посиленні партнерства між викладачем і студентом, які зміцнюють якість знань та дають гарантії працевлаштування випускника за професією. Плани дослідження показують як використання інноваційних освітніх технології в процесі навчання дає можливість широко розглянути думки студентів про викладання курсів, зміст навчальних програм та систему оцінювання результатів навчання.
Переглянути методичні рекомендації можна за посиланням https://www.destin-project.info/zbirka-natsionalnykh-metodychnykh-rekomendacii/
![THFPVEC](/sites/default/files/inline-images/Screenshot_20220913_105620.jpg)
Оновлення журналістської освіти через впровадження Erasmus+ KA2 DESTIN трансформують і модернізують теоретичні та практичні знання й навички роботи в ЗМІ. Професіонали з десяти українських університетів, серед яких факультет журналістики МЕГУ, під час роботи над проєктом переконалися, що поєднання різних ідентичностей будує нове розуміння місії журналістики, її стандарти та етичні норми.
У зв’язку з російською війною, яка триває в Україні, реформа журналістської освіти набула нового змісту. Цю думку особливо підкреслюють та розділяють закордонні партнери. Руйнування інфраструктури вищих навчальних закладів, міграція студентів та професорсько-викладацького складу університетів змінює звичні форми навчання. Реалізація проєкту Erasmus+ KA2 DESTIN вже показала важливість академічних, професійних та кар’єрних умов, у яких журналістська освіта може розвиватися через партнерство та співпрацю з Великобританією та ЄС. Через впровадження проєктних напрацювань можна не лише полегшити систему адаптації студентів та викладачів до нового етапу навчання, але й зробити процес професійного зростання більш перспективним та адаптованим до сучасних умов.