

30 квітня 2024 року здобувачі вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 012 Дошкільна освіта в рамках вивчення навчальної дисципліни «Основи дизайну та моделювання розвиваючого предметно-просторового середовища закладу дошкільної освіти» відвідали ЗДО (ясла-садок) компенсую чого типу (санаторний для дітей з неспецифічними захворюваннями органів дихання) № 40 м. Рівне.

Вихователька-методистка Новосад Олена Василівна ознайомила майбутніх вихователів із ландшафтним дизайном закладу, дизайном групових кімнат та облаштуванням ігрових осередків для різних вікових груп, оформленням коридорів, музичної та спортивної зал.

Майбутні вихователі дізналися, що предметно-розвивальне середовище в групі ЗДО має бути динамічним і змінюватися залежно від віку, індивідуальних особливостей дітей, пори року, тем, які вивчаються. Воно повинно передбачати створення певних центрів (куточків, зон) залежно від програми розвитку, навчання і виховання дітей, щоб діти мали, змогу займатися одночасно різними видами діяльності за власним бажанням та інтересами (розглядати ілюстрації, гратися, виконувати вправи тощо), не заважати одне одному, а також за власним вибором переходити від одного центру діяльності до іншого, від спокійних занять до активних.
