![gerb gerb](/sites/default/files/2021-04/iueh-logo-gerb.gif)
![](/sites/default/files/2024-06/foto_1_1.jpg)
30 квітня 2024 року здобувачі вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 012 Дошкільна освіта в рамках вивчення навчальної дисципліни «Основи дизайну та моделювання розвиваючого предметно-просторового середовища закладу дошкільної освіти» відвідали ЗДО (ясла-садок) компенсую чого типу (санаторний для дітей з неспецифічними захворюваннями органів дихання) № 40 м. Рівне.
![Педагогічний факультет](/sites/default/files/inline-images/%D1%84%D0%BE%D1%82%D0%BE2_3.jpg)
Вихователька-методистка Новосад Олена Василівна ознайомила майбутніх вихователів із ландшафтним дизайном закладу, дизайном групових кімнат та облаштуванням ігрових осередків для різних вікових груп, оформленням коридорів, музичної та спортивної зал.
![Педагогічний факультет](/sites/default/files/inline-images/%D1%84%D0%BE%D1%82%D0%BE%203_7.jpg)
Майбутні вихователі дізналися, що предметно-розвивальне середовище в групі ЗДО має бути динамічним і змінюватися залежно від віку, індивідуальних особливостей дітей, пори року, тем, які вивчаються. Воно повинно передбачати створення певних центрів (куточків, зон) залежно від програми розвитку, навчання і виховання дітей, щоб діти мали, змогу займатися одночасно різними видами діяльності за власним бажанням та інтересами (розглядати ілюстрації, гратися, виконувати вправи тощо), не заважати одне одному, а також за власним вибором переходити від одного центру діяльності до іншого, від спокійних занять до активних.
![Педагогічний факультет](/sites/default/files/inline-images/%D1%84%D0%BE%D1%82%D0%BE%204_6.jpg)