6 листопада 2024 року на факультеті кібернетики ПВНЗ "МЕГУ імені академіка Степана Дем'янчука" відбувся воркшоп, який проводив керівник ГО "Агенції ЛЕГІТ" Антоній Сергійович Коломієць. Захід зібрав багато зацікавлених слухачів, зокрема, завдяки онлайн-трансляції через платформу Google Meet, до якої долучилося чимало учасників.
Тематика заходу була зосереджена на розробці ігор, сучасних тенденціях у галузі розробки ігор, ключових ролях в командах розробників, а також на шляхах побудови кар'єри в ігровій індустрії.
Учасники воркшопу мали змогу дізнатися про всі етапи створення ігрового проекту – від формування ідеї до маркетингової підготовки та запуску.
Коломієць також розповів про необхідні технічні та управлінські навички, включаючи роботу з програмними інструментами, такими як Unity та Unreal Engine, а також значення контролю версій і різницю між ролями Project Manager та Product Manager.
Серед сучасних тенденцій, які обговорювались на воркшопі, були штучний інтелект, VR/AR, мобільні ігри та крос-платформені рішення.
Антоній Сергійович поділився досвідом створення проекту "Cards of Eternity: The Wheel of Time", що розробляється компанією Aether Games, зокрема продемонстрував CGI-тизери та розповів про важливість командної роботи у процесі створення гри.
Захід пройшов у дружній атмосфері з можливістю для учасників задавати питання та обговорювати актуальні виклики і можливості ігрової індустрії.