Авторка підручника «Дитяча література» та збірника наукових статей «Жанрово-стильові особливості сучасної прози для дітей» Л. Овдійчук провела 23 травня 2024 р. заняття з теми «Сучасна проза для дітей: жанрово-стильові особливості» з дисципліни «Література для дітей». Здобувачки першого (бакалаврського) рівня вищої освіти продемонстрували свої знання і вміння, компетентності, які набули упродовж вивчення цієї дисципліни.
Юлія Губеня представила жанрово-стильові особливості сучасної авторської казки на прикладі твору Галини Малик «Аля в країні Недоладії». Студентка продемонструвала презентацію про життя і творчість письменниці та завдання у GOOLE-формі, які були створені для одногрупниць і виконувалися ними після прочитання твору та перегляду презентації. Авторка проаналізувала виконання завдань колегами по навчанню і прокоментувала виставлені бали.
Анна Гаркава так само представила реалістичну прозу за твором Сергія Гридіна «Не такий».
Про специфіку біографічної прози для дітей розповіла, репрезентувавши повість О. Гавроша «Іван Сила – найдужча людина у світі», Олександра Ковальчук. Студентка Марія Лесковець опрацювала пригодницьку повість Андрія Кокотюхи «Таємниця козацького скарбу». Таким чином на занятті було розкрито усі різновиди сучасної прози, яку вивчають учні у 5-8 класах ЗЗСО.
У кінці заняття першокурсниці висловлювали свої думки стосовно вивченого курсу, акцентуючи на таких позитивних аспектах: уважне читання багатьох текстів, їх глибокий аналіз, знайомство з біографіями письменників та письменниць, розуміння того, що література для дітей є органічною частиною художнього процесу в Україні та світі. Окрім того, студентки зауважили, що розвинули свою інформаційно-комунікаційну компетентність, оскільки під час занять опановували нові вміння та навички роботи на комп’ютері, створюючи буктрейлери, мультимедійні презентації, завдання у GOOLE-формі тощо.
Присутніх викладачів з педагогічного та історико-філологічного факультетів (доц. А. Яцюрик, ств. Я. Поченюк, проф. Т. Груба, проф. О. Яницьку) зацікавили дослідження студенток, тому вони зверталися до них із дискутивними запитаннями, висловлювали свої враження щодо теми заняття, яка є цікавою і важливою і в контексті літературної освіти, а також це одна із ключових засад нашої культурної ідентичності у сучасному світі.