

30 вересня 2024 р. було проведено психологічну дискусію між здобувачами І та ІІ курсів другого (магістерського) рівня ВО ОП «Психологія» на тему «Як психолог-консультант думає про клієнта». Організатор дискусії – Юлія Михальчук. Дискусія була зорієнтована на розуміння процесу розгортання консультативного інтерв'ю та термінологічній «кухні» консультування, а саме: сутності скарги клієнта, самодіагнозу останнього, його життєвих проблем, запиту та очікувань від консультації.

Особливе місце в дискусії було відведено позиції консультанта щодо клієнта: його завданнях на кожному етапі консультативного інтерв'ю, первинній діагностиці проблеми, враховуючи вербальну та невербальну поведінку клієнта, фізичні, психологічні та соціальні симптоми, наявність синдромів тощо.