В рамках проєкту "Бібліотека-партнер Goethe-Institut. Мова. Культура. Німеччина" відбулася тематична зустріч присвячена історії успіху легендарного бренду Mercedes-Benz. Першокурсникам економічного факультету Рівненського МЕГУ випала можливість зазирнути в минуле автомобільної індустрії.
Студенти дізналися багато цікавих деталей про одну з найстаріших та найвпливовіших автомобільних компаній світу — Mercedes-Benz, дізналися про цікаві факти розвитку бренду, створення і значення знаменитої трипроменевої зірки, яка символізує використання двигунів на землі, у повітрі та на воді.
Також присутні переглянули фото-хроніку еволюції автомобілів Mercedes-Benz, починаючи з першої моделі 1887 року, створеної як один із перших комерційно доступних автомобілів у світі, до новітніх розробок, що поєднують сучасний дизайн із інноваційними технологіями.
Зустріч завершилася жвавим обговоренням теми брендингу, що особливо актуально для студентів економічного факультету, які готуються до кар'єри в галузі менеджменту та маркетингу. Присутні обговорювали еволюцію логотипа і те, як символ трипроменевої зірки перетворився на ознаку якості, надійності та статусу у світі.