Переваги й ризики штучного інтелекту – гаряча тема сьогодення, що реалізувалася в унікальному міжнародному проєкті з віртуальної колаборації, організованому інтеркультурним клубом «Opening the Borders» МЕГУ. До заходу були залучені здобувачі першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти спеціальності «014 Середня освіта. Мова і література (англійська)» історико-філологічного факультету – Лясковська Є., Шарак Н., Хильчук В., Кузьмін М., Бородієнко М., Оштук А., Барук Н., Кречко О., Трачук В., а також студент факультету здоров’я, фізичної культури і спорту Мислінчук Р. та студентка педагогічного факультету Грицюк О.
Протягом трьох тижнів студенти МЕГУ й студенти Університету Чукурова (Туреччина) обговорювали в синхронному та асинхронному форматах можливості й недоліки штучного інтелекту, сфери його застосування, вплив на людську діяльність тощо. Свої ідеї учасники проєкту втілили у 9 постерах, які створили спільними зусиллями, та в есе, висловивши власні точки зору та запрошуючи читача обміркувати порушену тему.
Впевнені, що для учасників постер-проєкту це була нагода не лише збагатитися знаннями про розумні машини й системи, а й отримати безцінний досвід у колективному створенні нового продукту, можливість продемонструвати здатність злагодженої взаємодії, покращити цифрові навички та навички тайм-менеджменту.