![gerb gerb](/sites/default/files/2021-04/iueh-logo-gerb.gif)
![](/sites/default/files/2021-09/131913543_1970876849731517_45819698207127528_n.jpg)
Кількість інформації в світі подвоюється кожні 10 років, тому виникає необхідність вміти її опрацьовувати і краще запам’ятовувати.
![трнпмка](/sites/default/files/inline-images/131623430_1970876809731521_6090184878644789053_n.jpg)
Новий стандарт освіти вимагає, щоб учень міг сам ставити і вирішувати проблеми, розуміти, для чого він вчиться, вміти знаходити інформацію, розмірковувати над нею: аналізувати, узагальнювати і систематизувати, а ще вміти спілкуватися, оцінювати себе та інших.
![аував](/sites/default/files/inline-images/131910508_1970876879731514_6988528858532442452_n.jpg)
Як же навчити всьому цьому школяра?
Очевидно, що для вирішення вище зазначених завдань необхідні нові прийоми і способи роботи з навчальною інформацією. Одним з таких ефективних способів, на наш погляд, є технологія інтелект-карт, заснована на зображенні асоціативних зв'язків.
![пеипиваавіавава](/sites/default/files/inline-images/131970671_1970876963064839_3279880113386636287_n.jpg)
Карти пам'яті, інтелект-карти, карти розуму, карти мислення - ці слова позначають порівняно новий спосіб графічного запису інформації. Інтелект-карта – це спосіб зображення процесу мислення за допомогою схем і образів, а також це засіб для вирішення завдань та підвищення якості навчання.
![авааввава](/sites/default/files/inline-images/131975230_1970876776398191_7010184444923081680_n.jpg)