

В рамках проєкту "Бібліотека-партнер Goethe-Institut. Мова. Культура. Німеччина" на базі Рівненської обласної універсальної наукової бібліотеки відбулася гостьова лекція для першокурсників економічного факультету ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» за спеціальностями «Менеджмент», «Маркетинг».

Майбутні маркетологи та менеджери дізналися про еволюцію створення однієї із найстаріших автомобільних компаній сучасності Mercedes-Benz, про засновників компанії, ключові моменти в історії її розвитку, технологічні інновації та вплив бренду на автомобільну індустрію загалом. Також, довідалися найцікавіші факти компанії та деталі виникнення і значення трипроменевої зірки Mercedes-Benz, що є символом використання двигунів на землі, на небі і на воді.

Студенти переглянули фото-хронологію розвитку автомобілів з 1887 року до сьогодення та відвідали онлайн-екскурсію музеєм Mercedes-Benz в Штутгарті.

Завершення зустрічі було активним та жвавим, де майбутні маркетологи та менеджери обговорювали проблеми формування бренду.