

29-31 жовтня в м. Нетішин відбувся фестиваль, на який було запрошено проф. Лілію Овдійчук як експерта, модератора, спікера й учасницю ОЗОНівського руху.

У своєму науковому тед-виступі Л. Овдійчук наголосила на важливості продовження такого формату розповсюдження інноваційних педагогічних ідей і представила основні теоретичні аспекти з теми «Контекстне прочитання художнього твору» за авторським посібником «Контекстний аналіз художнього твору: теорія і практика».

На майстер-класі Лілія Миколаївна за допомогою мультимедійної презентації розкрила теоретичні аспекти біографічного, історичного, літературного, літературознавчого, мистецького контекстів й ознайомила з авторською методикою контекстного аналізу художнього твору на прикладі роману Івана Багряного «Тигролови». Особлива увага учасників майстер-класу була зосереджена на мистецькому контексті, зокрема, на творах Ольги Кобилянської «Меланхолійний вальс», Максима Рильського «Шопен», поезіях Івана Франка в інтерпретації сучасних виконавців (топ-7 пісень І. Франка).

Уподовж роботи фестивалю Овдійчук Л. М. взяла участь у рольовому уроці Ірини Ковалінської (м. Нетішин) «Формування медіакомпетентності особистості крізь призму креалізованого художнього тексту (за творчістю Григорія Сковороди)» та у квізі Ольги Криштопи (м. Шептицький) з теми «Розстріляне безссмертя» і виступила на великій педагогічній раді ОЗОНУ із рефлексіями щодо роботи фестивалю, оцінила започаткування нових форм представлення досвіду, поділилася враженнями про рівень реалізації ОЗОНівських ідей Анатолія Фасолі на цьогорічному педагогічному заході.
