27 березня 2024

21 березня 2024р. у Шпанівському центрі професійного розвитку педагогічних працівників учителі зарубіжної літератури опрацьовували теорію і практику застосування «товстих і тонких запитань», бортового журнала, графічних систематизаторів, діаграму Венна під час вивчення біографії письменника, аналізу художнього твору.

Історико-філологічний

У процесі перегляду мультимедійної презентації «Оноре де Бальзак як особистість в контексті доби» словесники виконували практичні завдання, заповнюючи бортовий журнал, створюючи власний літературно-психологічний портрет класика французької літератури. Учасники активно долучилися до інтермедіальних студій: порівнювали уривки з роману Д.В. Джонс «Мандрівний замок Хаула» (екстер’єри, інтер’єри, портрети, пейзажі ) та кадри з однойменної екранізації-аніме Г. Міядзакі, створюючи кола Венна. 

Історико-філологичний факультет

Важливий висновок, який зробили слухачі, – вчити виокремлювати головне, формулювати «товсті тонкі» запитання та відповідати на них, перетворювати текстову інформацію на графічну, зіставляти, узагальнювати, – це справді важливі й надзвичайно актуальні вміння і навички, які необхідні сучасним школярам.

Історико-філологичний факультет

У світі, де точиться жорстока гібридна екзистенційна війна, спрямована на фізичне, моральне, духовне знищення української нації, протистояти їй – це бути озброєним словом, критичним мисленням, високою духовністю, щоб тримати тил, поки наші воїни захищають нас на лінії фронту.