Склад кафедри

МИХАЛЬЧУК ЮЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА

Завідувач кафедри психології. Кандидат психологічних наук, доцент. Доцент кафедри психології.

Освіта

1995-2000 роки – одночасне навчання на факультеті іноземної філології Рівненського державного гуманітарного університету (диплом з відзнакою) та економічному факультеті Рівненського державного технічного університету

Контакти:
Email: yuliia.mykhalchuk@megu.edu.ua

Детальніше

Освіта

1995-2000 роки – одночасне навчання на факультеті іноземної філології Рівненського державного гуманітарного університету (диплом з відзнакою) та економічному факультеті Рівненського державного технічного університету

Додаткова освіта

2006-2008 – Психологічний центр організаційного та особистісного розвитку «Ніка» м. Київ, напрям підготовки «Бізнес-тренер, оргконсультант».

2007-2013 рр. – навчання у Міжнародному товаристві кататимного переживання образів та імагінативних методів у психології і психотерапії за напрямом підготовки «Психотерапевт за методом «Символдрама». 2013 рік – отримано кваліфікацію «Психотерапевт за методом глибинно-психологічно орінтованої психотерапії «Кататимно-імагінативної психотерапії» (Кататимного переживання образів)».

Наукові ступені та вчені звання

2001-2005 роки – аспірантка Інституту психології імені Г.С. Костюка АПН України лабораторії методології і теорії психології. Дисертація «Психолого-педагогічні умови гармонізації етнічної самосвідомості старшокласників» була захищена у 2005 році. Науковий керівник – член кореспондент АПН України, доктор психологічних наук, професор Балл Георгій Олексійович, завідувач лабораторії методології і теорії психології Інституту психології імені  Г.С.Костюка АПН України.

2008 рік – присвоєне вчене звання доцента кафедри практичної психології.

Трудова діяльність

1999-2002 роки вчитель англійської мови Рівненської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів «Центр надії» Рівненської міської ради.

2002 року по теперішній час – викладач, доцент Приватного вищого навчального закладу «Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем’янчука».

З 2006 року по теперішній час – завідувачка кафедри психології.

 Викладає дисципліни: «Психоаналіз», «Теорія та практика психологічної допомоги», «Кризове консультування особистості», «Психологічний практикум з групової психокорекції», «Психологія лідерства», «Тренінг спілкування та самопізнання», «Арттерапія», «Психологія управління», «Психологія конфліктів», «Профорієнтація та профдобір»

Стажування та підвищення кваліфікації

2019 рік – Східноєвропейський Національний університет імені Лесі Українки

2019 рік – Kodolanyi Janos University, Hungary

Курси та тренінги

2012-2015 рр. – «Сучасні європейські методи з дитячої психокорекції та психотерапії» (260 год., м. Житомир)

2019 – онлайн тренінг «Експерт з акредитації освітніх програм»

Психотерапевтичні семінари, теоретико-супервізійні семінари, психотерапевтичні конференції

2020 рік – «Травма та репарація: теоретичні та практичні підходи до розуміння й терапії», Львівський психоаналітичний інститут ментального здоров’я

2020 рік – «Психіатрична діагностика (авторська модель). Психопатологія – симптоми та прояви», м. Київ

2020 рік – «Психіатрична діагностика та психотерапія», м. Київ

2019 рік – «Основи психоаналітичної теорії психічного розвитку та функціонування: «Загальні поняття психоаналітичної теорії», Львівський психоаналітичний інститут ментального здоров’я

2019 рік – «Основи психоаналітичної теорії психічного розвитку та функціонування: «Загальні поняття психоаналітичної теорії. Частина 2», Львівський психоаналітичний інститут ментального здоров’я

2019 рік – «Основи психоаналітичної теорії психічного розвитку та функціонування: «Психоаналітичні теорії розвитку», Львівський психоаналітичний інститут ментального здоров’я

2019 рік – «Основи психоаналітичної теорії психічного розвитку та функціонування: «Психоаналітичні теорії розвитку», Львівський психоаналітичний інститут ментального здоров’я

2020 рік – «Основи психоаналітичної теорії психічного розвитку та функціонування: «Психоаналітичні теорії розвитку. Частина 2», Львівський психоаналітичний інститут ментального здоров’я

2020 рік – «Основи психоаналітичної теорії психічного розвитку та функціонування: «Психоаналітичні теорії розвитку. Частина 3», Львівський психоаналітичний інститут ментального здоров’я

2018 рік – «Залежна особистість в терапії. Міжмодальний підхід», м. Вінниця

2018 рік – «Symboldrava in der behandlung psychosomatischer erkrankungen und symboldrava in der psychotraumatologie», м. Київ

2018 рік – «Символдрама в роботі з підлітками. В1», м. Львів

2017 рік – «Сновидіння та можливості психоаналітичної інтерпретації. Особливості роботи в символдраматичній практиці», м. Рівне

2017 рік – 23 Науково-практична конференція «Психотерапія у світі, що швидко змінюється», м. Дніпро

2016 рік – «Тлумачення сновидінь. Міфи, казки та фантазії у символдраматичній практиці», м. Рівне

2016 рік – «Дитяча психіатрична пропедевтика (120 год.)», м. Рівне

2015 рік – «Едипальні мотиви у символдрамі, робота з відношенням до батька і матері», м. Рівне

2015 рік – «Порушення сну та пізнавальної сфери. Галюцинаторно-бредовий та амнестичний синдром. Органічні порушення головного мозку», м. Рівне

2015 рік – Міжнародна науково-практична конференція «Вплив травматичної ситуації на сім’ю та дітей: пошук ресурсів для себе та допомоги іншим», м. Рівне

2015 рік – «Вчення про симптоми та синдроми. Афективні та невротичні синдроми», м. Рівне

Основні наукові праці

Публікації в наукових фахових виданнях України

Михальчук Ю.О. Переживання часу мамами, що виховують дітей з особливими потребами / Ю.О. Михальчук //ГАБІТУС : Науковий журнал. – Випуск 12. – Т. 2. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2020. – С. 177-182.

Михальчук Ю.О. Психологія подолання особистісної кризи у зв’язку з народженням дитини з особливостями в розвитку: теоретико-практичний аспект вивчення / Ю.О. Михальчук // Теорія і практика сучасної психології : збірник наукових праць. – № 4. – Т. 2. – Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2019. – 164 с., С. 55-60.

Михальчук Ю.О. Розвиток толерантності в онтогенезі: психологічний аспект / Ю.О. Михальчук // Теорія і практика сучасної психології : збірник наукових праць. – № 3. –  Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2018. – 274 с., С. 206-210.

Михальчук Ю.О. Толерантність щодо інклюзії: соціально-психологічний аспект вивчення / Ю.О. Михальчук // Теорія і практика сучасної психології : збірник наукових праць. – № 4. –  Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2018. – 238 с., С. 90-95.

Михальчук Ю.О. Діалогічність свідомості особистості та діалогічна взаємодія: психологічний аспект вивчення / Ю.О. Михальчук // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: психологічні науки. – Випуск 3. –  Том 2. –  Херсон : Херсонський державний університет, 2018. – 224 с., С. 74-79.

Михальчук Ю.О. Феномен лідерства: теоретико-практичний аспект вивчення / Ю.О.Михальчук // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : збірник наукових праць. - № 1 (17). – Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2017. – 218 с., С. 99-106.

Михальчук Ю.О. Особливості конфліктологічної підготовки майбутніх менеджерів в умовах навчання у ВНЗ / Ю.О.Михальчук // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : збірник наукових праць. - № 2 (14). – Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С.Дем’янчука, 2015. – 470 с., С. 210-218.

Михальчук Ю.О. «Копінг-освіта» у підготовці майбутніх менеджерів / Ю.О.Михальчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. Збірник наукових праць: Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. – Випуск 12 (55). – Частина 2. – Рівне-Київ : Міленіум, 2015. – 616 с., С. 246-252.

Михальчук Ю.О. Особливості розвитку комунікативної складової конфліктологічної компетентності майбутніх фахівців сфери управління / Ю.О.Михальчук // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: збірник наукових праць. - № 1 (11). – Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад.. С.Дем’янчука, 2014. – 191 с., С. 157-168.

Михальчук Ю.О. Конфліктологічна компетентність: сутність та особливості формування у професійному навчанні / Ю.О.Михальчук // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогічка і психологія. – Зб. статей. – Ялта : РВВ КГУ, 2014. – Вип. 45. – Ч. 3. – 344 с., С. 148-154.

Михальчук Ю.О. Технологічний та особистісний компоненти професійної культури майбутнього менеджера: реалії та перспективи / Ю.О.Михальчук // Проблемы современного педагогического образования. Сер.: Педагогика и психология. – Сб. статей. – Ялта : РИО КГУ. – 2014. – Вып. 46. – Ч.4. – 320 с., С. 168-174.

Михальчук Ю.О. Теоретичний аналіз особистісного компонента професійної культури майбутнього менеджера / Ю.О.Михальчук // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія: Зб. наук. Праць. – Випуск 42. – Ч.1. / Редкол.: В.І.Шахов (голова) та ін. – Вінниця : ТОВ «Нілан ЛТД», 2014. – 372 с., С.223-227.

Публікації в інших наукових виданнях

Михальчук Ю.О. Психологічна допомога мамам, що виховують дітей з особливостями в розвитку: практичний аспект вивчення / Ю.О. Михальчук // Modern educational space: the transformation of national models in terms of integration: Conference Proceeding, October 25, 2019. Leipzig: Baltija Publishing. 180 pages. – P. 45-48.

Михальчук Ю.О. Використання притч а казок у груповій психологічній роботі з мамами, що виховують дітей з особливими потребами / Ю.О. Михальчук // Актуальні питання застосування на практиці досягнень сучасної педагогічки та психології : збірник тез міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, Україна, 8-9 травня 2020 р.) – Зарків : Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», 2020. – 180 с. – С. 159-162.

Mykola Evtukh, Yulia Mikhalchuk The paculiarities of developing the components of professional culture of future managers in higher education / Mykola Evtukh, Yulia Mikhalchuk // Духовність особистості: методологія, теорія і практика : збірник наукових праць / гол. Ред. Г.П. Шевченко. – Вип. 4 (67). – Северодонецьк : Вид. СНУ ім. В. Даля, 2015. – 234 с., С. 32-40.

Yulia Mikhalchuk Reflection: the nature and development in the professional training of future managers / Yulia Mikhalchuk // Zeszyty naukowe, Wyższa Szkoła Turystyki i Ekologii w Suchej Beskidzkiej, № 5. - Sucha Beskidzka, 2014. – 162 h., P. 145-154.

Михальчук Ю.О. Психологічний супровід дітей з особливими потребами: теоретичний аспект вивчення / Ю.О. Михальчук // Хуманитарни Балкански изследвания. – № 1. – Перущица : «Научен хронограф» ЕООД, 2018. – 80 с., С. 21-23.

Михальчук Ю.О. Психологічне дослідження «Я-дзеркального» мам, що виховують дитину з особливостями в розвитку / Ю.О. Михальчук // Пріоритетні напрями розвитку сучасних педагогічних та психологічних досліджень: Збірник наукових робіт учасників Міжнародної науково-практичної конференції (9-10 серпня 2019 р., м. Одеса). – Одеса : ГО «Південна фундація педагогіки», 2019. – 128 с., С. 17-19.

Михальчук Ю.О. Підходи до дослідження толерантності: психологічний аспект вивчення / Ю.О. Михальчук // International Multidisciplinary Conference «Key Issues of Education and Sciences: Development Prospects for Ukraine and Poland» Stalowa Wola, Repablic of Poland, 20-21 July 2018. Volume 4. Stalowa Wola: Izdevnieciba «Baltija Publishing», 2018. 200 pages. P. 138-141.

Михальчук Ю.О. Стадії прийняття народження дитини-інваліда членами сім’ї / Ю.О. Михальчук // Збірник тез виступів учасників Міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми та перспективи розвитку вищої школи та економіки в ХХІ столітті», присвяченої 25-річчю Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем’янчука (11-12 жовтня 2018 р.). – Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2018. – 396 с., С. 137-139.

Михальчук Ю.О. Інтолерантність: витоки та особливості корекції / Ю.О. Михальчук // Психологія та педагогіка у ХХІ столітті: перспективні та пріоритетні напрямки досліджень: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, Україна, 1-2 червня 2018 року). – К. : ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2018. – 120 с.

Михальчук Ю.О. Програма розвитку толерантності: теоретико-практичий аспект / Ю.О. Михальчук // Дослідження різних напрямків розвитку психології та педагогіки: Збірник наукових робіт учасників Міжнародної науково-практичної конференції (15-16 червня 2018 р., м. Одеса). – Одеса : ГО «Південна фундація педагогіки», 2018. – 136 с., С. 20-23.

Михальчук Ю.О. Тренінгові технології розвитку толерантності / Ю.О. Михальчук // Сучасні наукові дослідження у психології та педагогіці – прогрес майбутнього : Збірник наукових робіт учасників Міжнародної науково-практичної конференції (18-19 травня 2018 р., м. Одеса). – Одеса : ГО «Південна фундація педагогіки», 2018. – 120 с., С. 15-18. (

Михальчук Ю.О. Тренінг розвитку толерантності: практичний аспект / Ю.О. Михальчук // Фактори розвитку педагогіки і психології в ХХІ столітті : Збірник тез міжнародної науково-практичної конференції : (м. Харків .Україна, 8-9 червня 2018 р.). – Харків : Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», 2018. – 104 с., С. 73-78.

Михальчук Ю.О. Особистісна рефлексія: теоретико-практичний аспект вивчення / Ю.О.Михальчук // Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка: збірник наукових статей у 2 частинах / За заг. ред. О.В. Зосименко. – Суми : ФОП ЦьомаС.П., 2017. – Ч. 2. – 358 с. – С. 117-121.

Михальчук Ю.О. Розвиток професійного «Я»: теоретико-практичний аспект вивчення/ Ю.О.Михальчук // Актуальні проблеми практичної психології : збірник статей IV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференція «Актуальні проблеми практичної психології» (Глухів, 9-10 листопада 2017 року) / Міністерство освіти  і науки України, ГНПУ ім. О. Довженка [та ін.]; [ред. кол. І.М. Біла, Я.О. Гошовський, Н.М. Ільїна, С.Б. Кузікова, В.М. Поліщук, В.М. Чернобровкін]; відп. ред. Ільїна. – Суми : ТОВ «Видавничий дім «Ельдорадо», 2017. – 280 с., С. 85-88.

Михальчук Ю.О.  Вплив тренінгових технологій на розвиток особистості першокурсника: психологічний аналіз / Ю.О.Михальчук // Психологія та педагогіка: сучасні методики та інновації, досвід практичного застосування : Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 27-28 жовтня 2017 року). – Львів : ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2017. – 136 с., С. 52-54.

Михальчук Ю.О. Неусвідомлювані чинники бажання влади: комплекс неповноцінності, гіперкомпенсація, прагнення до переваги (за А. Адлером) / Ю.О.Михальчук // Пріоритетні напрямки педагогіки і психології: від теорії до практики : Збірник тез міжнародної науково-практичної конференції : (м. Харків, Україна, 14-15 жовтня 2016 року). – Харків : Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», 2016. – 128 с., С. 59-62.

Михальчук Ю.О. Осмисленість навчання як умова самоактуалізації студентської молоді / Ю.О.Михальчук // Психологія та педагогіка: сучасні методики та інновації, досвід практичного застосування : Збірник тез наукових робіт учасників науково-практичної конференції (м. Львів, 28-29 жовтня 2016 року). – Львів : ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2016. – 176 с., С. 56-58.

Михальчук Ю.О. Професійна самореалізація студентів ВУЗу: успішність та перепони / Ю.О. Михальчук // Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 8 грудня 2016 року : у 3 ч. – Суми : ФОП Цьома С.П., 2016. – Ч. 2. – 326 с., С. 277-280.

Михальчук Ю.О. Особливості розвитку емоційної сфери особистості студента / Ю.О. Михальчук // Психологія та педагогіка: методика та проблеми практичного застосування : Збірник тез наукових робіт учасників науково-практичної конференції (м. Львів, 23-24 грудня 2016 року). – Львів : ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2016. – 188 с., С. 145-147.

 Участь у професійних об’єднаннях за спеціальністю

Член Української спілки психотерапевтів (членський квиток серія ВК №18/33 від 31.03.2018 р.)

Експерт Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти

Нагороди

2013 рік – Почесна грамота Управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради за високий рівень професійної діяльності, активну наукову, навчально-методичну, виховну та організаторську роботу та з нагоди 20-річчя заснування університету

Консультує з питань сімейних взаємовідносин, проблем виховання та дитячо-батьківських стосунків, перинатальної психології, розвитку особистості (проблем пошуку внутрішнього ресурсу), психічних травм, стресових та кризових станів, психосоматики, консультування батьків щодо психологічного супроводу дітей з особливими потребами, робота із втратою, невротичними реакціями, проблемах у постановці та досягнення цілей, налагодження близьких стосунків тощо. Є постійним учасником семінарів по кататимно-імагінативній психотерапії та супервізійних груп.

Автор більше 60 наукових публікацій, 10-ти навчально-методичних посібників.

Знання мов

українська, російська, англійська – вільно.

МОРОЗ ОКСАНА ІВАНІВНА

Кандидат психологічних наук, доцент. Доцент кафедри психології.

Освіта

2004 р. – закінчила Рівненський економіко-гуманітарний інсти тут за спеціальністю «Початкова освіта та практична психологія», здобула кваліфікацію «вчитель початкової школи та практичний психолог».

Контакти:
Email: oksana.moroz@megu.edu.ua

Детальніше

Біографія

Народилася 08.03.1968 р. у с. В. Березна, Хмельницької області.

Освіта

2004 р. – закінчила Рівненський економіко-гуманітарний інститут за спеціальністю «Початкова освіта та практична психологія», здобула кваліфікацію «вчитель початкової школи та практичний психолог».

Наукові ступені та вчені звання

2011 р. – захист дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук за спеціальністю 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія на  тему «Формування міжособистісних взаємин дітей на етапі переходу від старшого дошкільного до молодшого шкільного віку (в умовах навчально-виховного комплексу «школа-дитячий садок»)»

2013 р. – присвоєно вчене звання доцента кафедри психології.

Трудова діяльність

2004-2006 рр. –  спеціаліст із самоаналізу спеціальностей  відділу ліцензування та акредитації ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»

2006-2008 рр. – старший викладач кафедри початкового навчання ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»

2008 - 2010 рр.  – старший викладач кафедри педагогічної та вікової психології ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»

2010 - 2011 рр. – старший викладач кафедри психології ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»

2011р. – по теперішній час – доцент кафедри психології ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»

2013-2015 рр. – вчений секретар ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»

2015-2017 рр. -  проректор з питань ліцензування та акредитації ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»

Викладає дисципліни: « Соціальна психологія», «Політична психологія», «Психологія творчості та обдарованості», «Психологічна  готовність дитини до навчання в школі», «Психологія професійного вигоряння,булінгу та мобінгу», «Гендерна психологія», «Організаційна психологія», «Психологічна служба в установах системи охорони здоров’я»

Стажування та підвищення кваліфікації

2018 рік –

2019 рік -

Курси та тренінги

Основні наукові праці

Автор понад 30 публікацій в наукових виданнях. Активний учасник науково-практичних конференцій.

Публікації у наукових періодичних виданнях інших держав

Moroz O. Determinants of coherent self-concept of the child // Development of scientific thought in the 21st century: problems and perspectives // Збірник II міжнародної наукової конференції. № 2 – Рига, 2013.- С.115-119. Фахове видання.

Публікації в наукових фахових виданнях України

Мороз О. І. Взаємини дітей з батьками на етапі переходу від старшого шкільного до молодшого шкільного віку // Матеріали II Всеукраїнського психологічного конгресу, присвяченого 110 річниці від дня народження Г. С. Костюка. – К.: ДП «Інформаційно – аналітичне агентство», 2011. – т. II. – С. 83 – 88. Фахове видання.

Мороз О. І. Оптимізація міжособистісних взаємин дітей на етапі переходу від старшого дошкільного до молодшого шкільного віку в умовах навчально – виховного комплексу «школа – дитячий садок» // Гуманітарний вісник - Додаток 1 до Вип.27,Том III (36): Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». - К.: Гнозис, 2012.- С. 428-438. Фахове видання

Мороз О. І. Психологічний тренінг як метод оптимізації системи міжособистісних взаємин дітей на етапі переходу від старшого дошкільного до молодшого шкільного віку.// Психологічні науки: проблеми та здобутки - Додаток 1 до №1, Том IV, Випуск 6 -Тематичний випуск «Проблеми емпіричних досліджень у психології» - К.: Гнозис, 2012.- С. 280-287.Фахове видання

Мороз О. І. Особливості впливу сімейних взаємин на якість психічного, емоційного та морального розвитку дитини.// Вісник Одеського національного університету. Серія "Психологія".Випуск 22. Том 18. Частина 2.- Одеса, 2013.- С. 272-279.Фахове видання

Мороз О.І.  Концептуальні умови реалізації принципів наступності в соціалізації дошкільників і молодших школярів // Нова педагогічна думка // Науково-методичний журнал. №2 (74) - Рівне, 2014. - С.112-116.Фахове видання

Мороз О.І., Колодич О.Б.Проблема ефективності навчання та оволодіння мовленнєвими уміннями дітьми молодшого шкільного віку  із ЗПР у психологічній практиці / О.І.Мороз //Гуманітарній вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»- Додаток 4 до Вип.31:Тематичний випуск « Проблеми емпіричних досліджень у психології».-К.: Гнозис,2014.- 402с.-с.167-173. Фахове видання.

Мороз О.І., Колодич О.Б. Атрибути самоактуалізації викладачів ВНЗ в атмосфері відкритого освітнього простору / О.І.Мороз // Наукове періодичне видання «Гуманітарний вісник»- Додаток 1 до Вип.27,Том VI (39): Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору».-К.: Гнозис,2014.-552с.-234-242с.  Фахове видання.

2020

2020

Публікації в інших наукових виданнях

Мороз О.І. Основні напрями соціально-педагогічної роботи з агресивними підлітками./ О. І. Мороз // Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції  «Актуальні проблеми реформування системи виховання та освіти в Україні».- Львівська педагогічна спільнота, 2015. – С. 33-36.

Мороз О. І. Психологічні особливості розвитку творчої активності в юнацькому віці / О. І. Мороз // Психологія та педагогіка: сучасні методики та інновації, досвід практичного застосування: Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 28-29 жовтня 2016 року).  Львів: ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2016.  С. 23-25.

Мороз О. І. Розвиток творчої активності в юнацькому віці: психологічні особливості / О. І. Мороз // Психологія та педагогіка: сучасні методики та інновації, досвід практичного застосування: Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 23-24 грудня 2016 року).  Львів: ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2016. С. 19-23.

Мороз О. І. Психологічний аналіз конфліктів молодого подружжя   Психологія та педагогіка:Сучасні методики та інновації, досвід практичного застосування: Збірник наукових робіт учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 27-28 жовтня 2017 року).- Львів: ГО «Львівська педагогічна спільнота»,2017- с.24-26

Мороз О. І. Способи вирішення конфліктів молодого подружжя Психологія та педагогіка:Сучасні методики та інновації, досвід практичного застосування: Збірник наукових робіт учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 27-28 жовтня 2017 року).- Львів: ГО «Львівська педагогічна спільнота»,2017- с.26-27

Мороз О. І. Аспекти соціально-психологічного статусу дітей в групі дорослих та ровесників

: Сучасні проблеми та перспективи розвитку психології і педагогіки : Матеріали міжнародної наукової конференції, м. Київ, 1–2 грудня 2017 р. – К.: Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського, 2017. – с.192-194

Мороз О. І. Засоби регулювання соціально – психологічного статусу в групі ровесників та дорослих: Психологія в контексті сучасних досліджень: проблем розвитку особистості Збірник наукових робіт учасників  Всеукраїнської  науково-практична конференція «Психологія в контексті сучасних досліджень: проблем розвитку особистості» м. Запоріжжя, 8-9 грудня 2017 р.- З.: Класичний приватний університет, 2017.- с. 89-91.

Мороз О.І. Особливості формування Я-концепції особистості юнацького віку // Психологія та педагогіка: сучасні методики та інновації, досвід практичного застосування: Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 26-27 жовтня 2018 р.).- Львів : ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2018. -139 с., с. 38-41

Мороз О. І. Особливості формування творчої активності студентів-першокурсників: Актуальні проблеми психології та педагогіки: збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, Україна, 9-10 листопада 2018 р.) – Харків: Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», 2018.- с. 91-93.

Мороз О. І. Психологічний аналіз конфліктів молодого подружжя// Психологія та педагогіка: Сучасні методики та інновації, досвід практичного застосування: Збірник наукових робіт учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 25-26 жовтня 2019 року). – Львів: ГО «Львівська педагогічна спільнота»,2019- с.33-35; 

Мороз О. І. Способи вирішення конфліктів молодого подружжя// Психологія та педагогіка: Сучасні методики та інновації, досвід практичного застосування: Збірник наукових робіт учасників Міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 25-26 жовтня 2019 року). – Львів: ГО «Львівська педагогічна спільнота»,2019- с.35-37.

Мороз О. І. Закономірності та методи розвитку творчих здібностей в умовах інклюзивної освіти – Психологія та педагогіка: методика та проблеми практичного застосування : Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 27–28 грудня 2019 року). – Львів: ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2019. – Ч. 2. – 136 с. – С.15-19.

Мороз О. І. Психолого-педагогічні передумови розвитку творчих здібностей молодших школярів в умовах інклюзивної освіти – Роль і місце психології і педагогіки у формуванні сучасної особистості : збірник тез міжнародної науково-практичної конференції: (м. Харків, Україна, 10–11 січня 2020 р.)– Харків:Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», 2020. – 120 с. – С.84-88.

Відзнаки, нагороди, подяки

2013 рік – Почесна грамота Управління освіти і науки Рівненської обласної держаної адміністрації за сумлінну працю, високий професіоналізм, вагомий внесок у розвиток освіти Рівненщини та з нагоди Дня працівників освіти

ТЕРНОВИК НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА

Проректор з організаційно-виховної роботи, соціальних питань й розвитку університету, кандидат психологічних наук, доцент. Професор кафедри психології.

Освіта

У 1991 – 1994 рр. – навчання в Луцькому педагогічному училищі імені Ярослава Галана. У 2001р. закінчила з відзнакою педагогічний факультет Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.

Контакти:
Email: ternovyk.nataliia@megu.edu.ua

Детальніше

Трудову діяльність у Міжнародному економіко-гуманітарному університеті імені академіка Степана Дем’янчука розпочала у 2001 р. з викладача кафедри психології Міжнародного економіко-гуманітарного університету ім. акад. С. Дем’янчука, з 2002 р.– старший викладач кафедри психології. У 2006 р. вищою атестаційною комісією України, рішенням спеціалізованої вченої ради Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України на підставі захисту дисертації присуджено науковий ступінь кандидата психологічних наук із вікової та педагогічної психології. Тема дисертації: «Психологічні умови розвитку підлітка як суб’єкта пізнавальної діяльності (на матеріалі курсу «Світова література»). З 2006 р. – доцент кафедри практичної психології, з 2009 р. – проректор з виховної роботи.

Із 27 років педагогічного  стажу і роботи у галузі стаж роботи у педагогічному колективі університету становить 19 років.

Доц.Терновик Н.А. – член редколегії наукового журналу "EUROPSKA VEDA" (часопис для висвітлення результатів наукових досліджень представників науки, освіти, державних службовців, представників громадянського суспільства, службовців органів місцевого самоврядування та всіх зацікавлених у формуванні ефективної системи європейської освіти і науки на основі національних пріорітетів, має реєстрацію у 18 наукометричних базах (indexes) та експерт в області психології і педагогіки Східноєвропейського агенства розвитку Європейського інституту безперервної освіти (Словаччина).

        Нагороджена     Подякою    Рівненської     міської  ради   та   виконавчим    комітетом, Подякою Рівненської обласної ради, Подякою Посольства Словацької Республіки в Україні, Подякою Рівненського обласного об’єднання Всеукраїнського товариства «Просвіта» імені Т. Шевечнка, переможець конкурсу «Жінка 2011 року» за номінацією «Жінки – працівники освіти та науки», переможець університетського конкурсу «Гордість МЕГУ 2011» у номінації «Кращий адміністратор» та конкурсу «Гордість МЕГУ 2016» у номінації «Лідер року».

Доц.Терновик Н.А. постійно підвищує свій професійний рівень, зокрема – бере акивну участь у міжнародних та всеукраїнських наукових конференціях. Здійснює керівництво науковою роботою студентів. Автор 40 наукових статей із проблем педагогічної та вікової психології, опублікованих у фахових виданнях Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України, Південноукраїнського  педагогічного університету ім. К.Д. Ушинського (м. Одеса), Рівненського державного гуманітарного університету, Національного університету «Острозька академія», Барановичівського державного університету (Білорусь), Європейського інституту безперервної освіти (Словаччина).

Терновик Н.А. керівник університетської Школи лідера, заснованої при ЦЕГВСМ  МЕГУ, що спрямовує свої зусилля на розвиток і вдосконалення найкращих комунікативно-організаторських здібностей студентів вишу. Ініціатор щорічного Міжнародного студентського форуму «Європейське партнерство», учасниками якого є студенти ВНЗ-партнерів: Краківської академії імені Анжея Фрича Моджевського, Університету прикладних наук імені Яноша Кодолані, Дрезденського технічного університету, Вищої школи соціально-економічної в Срьодє Велькопольській, Барановичівського державного університету (Білорусь), Європейського інституту безперервної освіти (Словаччина), Жилінського університету в Жиліні (Словаччина), Академії європейської освіти (м. Тбілісі, Грузія). Метою форуму є розвиток у студентської молоді стійкої потреби в професійних компетенціях нової формації, здорового способу життя, навичок в публічних промовах й розвиток комунікативних та лідерських якостей.

ЯЦЮРИК АЛЛА ОЛЕКСАНДРІВНА

Кандидат психологічних наук, доцент. Доцент кафедри психології.

Освіта

1993  – навчання у Кременецькому педагогічному коледжі ім. Т.Г.Шевченка за спеціальністю «Дошкільна освіта». Присвоєно кваліфікацію «Вихователь в дошкільних закладах. Вихователь логопедичних груп»

2004 - навчання Міжнародний університет  «Рівненський економіко-гуманітарний інститут» імені академіка Степана Дем’янчука,  за спеціальністю «Початкове навчання». Присвоєно кваліфікацію «Вчитель початкових класів  практичний психолог».

Контакти:
e-mail: yatsiuryk.alla@megu.edu.ua

Детальніше

Кандидат психологічних наук. Доцент кафедри психології.

Освіта

1993  – навчання у Кременецькому педагогічному коледжі ім. Т.Г.Шевченка за спеціальністю «Дошкільна освіта». Присвоєно кваліфікацію «Вихователь в дошкільних закладах. Вихователь логопедичних груп»

2004 - навчання Міжнародний університет  «Рівненський економіко-гуманітарний інститут» імені академіка Степана Дем’янчука,  за спеціальністю «Початкове навчання». Присвоєно кваліфікацію «Вчитель початкових класів  практичний психолог».

Наукові ступені та вчені звання

Захист кандидатської дисертації «Психологічні чинники розвитку креативності підлітків в діяльності з читання поетичних творів», 2014 р.

Трудова діяльність

2002-2003 роки лаборант кафедри фізичної реабілітації Приватного вищого навчального закладу «Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем’янчука».

2003-2009 роки методист факультету довузівської підготовки Приватного вищого навчального закладу «Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем’янчука».

2009 рік викладач кафедри вікової та педагогічної психології Приватного вищого навчального закладу «Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем’янчука».

2009рік старший викладач кафедри психології Приватного вищого навчального закладу «Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем’янчука».

2015 року по теперішній час  - доцент кафедри психології Приватного вищого навчального закладу «Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем’янчука».

Викладає дисципліни: «Вступ до спеціальності», «Психологічна служба в системі освіти», «Диференційна психологія», «Методика роботи практичного психолога», «Етнопсихологія», «Порівняльна психологія», «Етика професійного життя психолога», «Психологія кар’єри».

Стажування та підвищення кваліфікації

Східноєвропейський національний університет імені лесі Українки.

Свідоцтво про підвищення кваліфікації (стажування) № 62/18

04.05.2018 по 31.05.2018р.

Основні наукові праці

Яцюрик А.О., Івашкевич Е.З.Psycholinguistic Characteristics of Secondary Predication in Determining the Construction of a Peculiar Picture of the World of a Reader / А.О. Яцюрик, Е.З Івашкевич // Psycholinguistics.  Психолінгвістика.  Психолингвистика:  зб.  наук.  праць.  Серія:  Психологія. Переяслав-Хмельницький: ФОП Домбровська Я.М. 2019. Вип. 25(1). 444 с. С. 90-106.

Yatsyuryk A. The ways of the development of professional competence of a teacher / A. Yatsyuryk // Topical issues of future teachers training in Ukraine / [edited by Mariya Chepil, Oresta Karpenko, Joanna Konashewska]. – Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Sklodowskiej. – Lublin, 2016. – P. 229–238.

Yatsyuryk A. Psychological factors of the development of creativity of teenagers in the activity of reading poetry by them / A. Yatsyuryk // Scientific Letters of International Academic Society of Mikhail Baludansky. – Vol. 2 (2), 2014. – P. 173–177.

Yatsyuryk A. Psychological characteristics of the creativeness of a teacher of the third thousand years / A. Yatsyuryk // Topical issues of future teachers training in Ukraine / [edited by Mariya Chepil, Oresta Karpenko, Joanna Konashewska]. – Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Sklodowskiej. – Lublin, 2014. – P. 97–108.

Яцюрик А.А. Особенности развития профессиональных качеств будущего учителя / А.А. Яцюрик // Вестник Евразийского гуманитарного института. – Астана : ЕГИ, 2016. – Вип. 3-4. – С. 167–173.

Івашкевич Е.Е., Яцюрик А.О. Psycholinguistic mechanisms for actualization of translating activities of the interpreter / Е.Е.Івашкевич, А.О.  Яцюрик // Psycholinguistics.  Психолінгвістика.  Психолингвистика:  зб.  наук.  праць.  Серія:  Психологія. Переяслав-Хмельницький: ФОП Домбровська Я.М. 2020. Вип. 27 (1). С. 122-138. https://doi.org/10.31470/2309-1797-2020-27-1-122-138

Яцюрик А.О., Івашкевич Е.З. Роль соціального інтелекту та особливості його прояву у педагогічній діяльності/ А.О. Яцюрик, Е.З Івашкевич // Актуальні проблеми психології: зб. наук. праць Ін-ту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. – 2019. – Том X: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. – Вип. 33. – С. 35-50.

Яцюрик А.О., Гудима О. Psychological justification of using authentic fund of English language by the teachers at secondary schools / А.О. Яцюрик, Гудима О. // Проблеми сучасної психології: Зб. наук. праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. – Кам’янець-Подільський : «Аксіома», 2019. – Вип.45. – С. 104–127.

Яцюрик А.О., Рудзевич І. Особистісні кореляти креативності у підлітковому віці / А.О. Яцюрик, І. Рудзевич // Проблеми сучасної психології: Зб. наук. праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. – Кам’янець-Подільський : «Аксіома», 2019. – Вип.44. – С. 298–321.

Яцюрик А.О., Івашкевич Е.З. The diagnostics of the development of social intelligence of the person using proverbs and sayings / А.О. Яцюрик, Е.З Івашкевич // Психологія: реальність і перспективи: зб. наук. праць Рівненського державного гуманітарного ун-ту. – Вип. 12. – 2019. – С. 82–89.

Яцюрик А.О., Івашкевич Е.З. Cognitive psychology and the concept of social intelligence / А.О. Яцюрик, Е.З Івашкевич // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : Наук. записки РДГУ. – Рівне : РДГУ, 2019. – С. 157–163.

Яцюрик А.О. Вивчення феномена креативності в зарубіжній психології / А.О. Яцюрик // Збірник наукових праць  Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України “Проблеми сучасної психології”. – Кам’янець-Подільський : “Аксіома”, 2013. – Вип. 20. – С. 807–818.

Яцюрик А.О. Поняття та ідеї сучасної психології, необхідні для дослідження креативності особистості: актуальність проблеми / А.О. Яцюрик // Збірник наукових праць  Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України “Проблеми сучасної психології”. – Кам’янець-Подільський : “Аксіома”, 2013. – Вип. 19. – С. 814–825.

Яцюрик А.О. Психологічна сутність креативності особистості / А.О. Яцюрик // Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць  Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України / за ред. С.Д. Максименка. – К. : “Логос”, 2013. – Т. 12, вип. 16.  – С. 461–470.

Mikhalchuk N.O., Yatsyuryk A. The problem of understanding in psychology: philosophical and methodological background / N.O. Mikhalchuk, A. Yatsyuryk // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. – Вип. 8. – Рівне : РДГУ, 2017. – С. 184–188.

Яцюрик А.О., Антюхова Н.І. Психолінгвістичні засади фасилітативного становлення творчого потенціалу майбутнього вчителя іноземних мов/ А.О. Яцюрик, Н.І.  Антюхова // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : Наук. записки РДГУ. – Рівне : РДГУ, 2015. – С. 66–72.

Монографії

1. Михальчук Н., Коваль І., Яцюрик А. Розвиток особистості старшокласників у аксіологічно наповненій читацькій діяльності / Н. Михальчук, І. Коваль, А. Яцюрик // Актуальні проблеми психології розвитку і самоствердження особистості у навчальному середовищі. Колективна монографія. За ред. Н.Михальчук, Л.Онуфрієвої. Кам’янець-Подільський : ТОВ «Друкарня Рута», 2020. 212 с. С. 60–143.

Участь у конференціях  і семінарах

Яцюрик А.О. The problem of actualization of interpretative competence of future psychologists / А.О. Яцюрик // Оптимізація процесу навчання іноземних мов у закладах вищої освіти гуманітарного та технічного напрямів: Матеріали І Всеукр. науково-практичної конференції (10-11 квітня 2019). – Рівне: РДГУ, 2019. – С. 123-128.

Яцюрик А.О. Використання фасилітативних моделей навчання у вищій школі / А.О. Яцюрик // Інновації в сучасній освіті: Тези наук. доповідей ІІ Міжнар. наук.-пр. конф. 18-19 квітня 2019. – Умань: Уманський державний пед. ун-т імені Павла Тичини. – С. 202–208.

Яцюрик А.О., Івашкевич Е.З. Особливості діагностики розвитку соціального інтелекту особистості із використанням прислів’їв та приказок / А.О. Яцюрик, Е.З Івашкевич // Особистість у просторі молодіжної субкультури : Тези наук. доповідей Міжнар. наук.-пр. конф. 27-28 березня 2019 р. – Рівне : РДГУ, 2019. – С. 34–38.

Яцюрик А.О., Івашкевич Е.З. Social intelligence of a teacher as a complex of intellectual characteristics / А.О. Яцюрик, Е.З Івашкевич // Сучасні проблеми германського та романського мовознавства: Матеріали четвертої Міжнародної науково-практичної заочної конференції (15 лютого 2019 р.). – Рівне: РДГУ, 2019. – С. 107-120. [Електронний ресурс] / Режим доступу  HYPERLINK "https://sites.google.com" https://sites.google.com/view/pam-rshu

Яцюрик А.О., Антюхова Н.І. Структура творчого потенціалу майбутнього вчителя іноземної мови: психологічний аналіз та особливості розв’язання проблеми / А.О. Яцюрик, Н.І.  Антюхова // Сучасні проблеми германського та романського мовознавства: Матеріали другої Міжнародної науково-практичної заочної конференції (24 лютого 2017 р.). – Рівне: РДГУ, 2017. – С. 290-302. [Електронний ресурс] / Режим доступу  HYPERLINK "http://fif.16mb.com/" http://fif.16mb.com/

Яцюрик А.О., Михальчук Н.О. Унікальні характеристики особистості педагога та структура його соціального інтелекту / А.О. Яцюрик, Н.О.  Михальчук // Сучасні проблеми германського та романського мовознавства: Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної заочної конференції (15 лютого 2018 р.). – Рівне: РДГУ, 2018. – С. 144-153. [Електронний ресурс] / Режим доступу :  HYPERLINK "http://fif.16mb.com/" http://fif.16mb.com/

Яцюрик А.О., Івашкевич Е.З. Розв’язання проблеми структури соціального інтелекту особистості в парадигмальному просторі раціогуманістичної психології / А.О. Яцюрик, Е.З. Івашкевич // Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції “Сучасні проблеми германського та романського мовознавства” (15 квітня 2016, Рівне). – Рівне, 2016. –  HYPERLINK "http://fif.16mb.com/konferentsii-konkursy-ta-hranty/item/201-" http://fif.16mb.com/konferentsii-konkursy-ta-hranty/item/201-

Яцюрик А.О.Лінгвокультурологічна інтерпретація тексту: актуальність проблеми та психолінгвістичні шляхи її розв’язання / А.О. Яцюрик // Матеріали другої Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції “Сучасні проблеми германського та романського мовознавства” (23 квітня 2014, Рівне). – Рівне, 2014. – HYPERLINK "http://fif.16mb.com/konferentsii-konkursy-ta-hranty" \t "_blank" http://fif.16mb.com/konferentsii-konkursy-ta-hranty

Яцюрик А.О.Psychological issue of the problem of functioning of international law/ А.О. Яцюрик // Materials of the Vth Cyprus scientific conference “Psychological aspects of international law” (the 9th-10th of October, Larnaca). – Larnaca, 2014. – P. 198–202.

Яцюрик А.О. Особливості креативної особистості та феномен креативної рефлексії / А.О. Яцюрик // Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяченої 10-річчю створення Інституту пед. освіти МЕГУ «Актуальні проблеми сучасної освіти в контексті професійної підготовки майбутніх педагогів» (21 листопада 2014, Рівне). – Рівне: МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2014. – С. 105–109.

Яцюрик А.О., Антюхова Н.І. Становлення творчого потенціалу майбутнього вчителя іноземних мов: актуальність проблеми / А.О. Яцюрик, Н.І. Антюхова // Матеріали VII Всеукр. Наук.-практ. конф. «Особистість в екстремальних умовах» (20 травня 2015, Львів). – Львів: Вид-во Львівського держ. ун-ту безпеки життєдіяльності, 2015. – С. 12–15.

Yatsyuryk A. The study of productive or “problem” thinking / A.  Yatsyuryk // Сучасні проблеми германського та романського мовознавства: Матеріали третьої Всеукраїнської науково-практичної заочної конференції (23-24 квітня 2015 р.). – Рівне: РДГУ, 2015. – 263 с. [Електронний ресурс] / Режим доступу :  HYPERLINK "http://fif.16mb.com/konferentsii-konkursy-ta-hranty/item/201-" \t "_blank" http://fif.16mb.com/konferentsii-konkursy-ta-hranty/item/201-

Developing of Intrapersonal Intelligence at the English language lessons / // Інновації в сучасній освіті: Український та світовий контекст. Тези наук. доповідей ІІІ Міжнар. наук.-пр. інтернет-конф. 10 квітня 2020. – Умань: Уманський державний пед. ун-т імені Павла Тичини. – С. 231–236.

Михальчук Н О., Яцюрик А.О. Психолінгвістичні механізми квазівзаємодії з творами мистецтва / Н. О. Михальчук, А. О. Яцюрик // Сучасні проблеми германського та романського мовознавства: Матеріали п’ятої Міжнародної науково-практичної заочної конференції (16-18 березня 2020 р.). – Рівне: РДГУ, 2020. – С. 78-92. [Електронний ресурс] / 329 с. URL:  HYPERLINK "https://sites.google.com/view/pam-rshu" \t "_blank" https://sites.google.com/view/pam-rshu

Хупавцева Н.О., Яцюрик А.О. Емоційне вигорання людей похилого віку в умовах пандемії COVID-19 / Н.О. Хупавцева Н.О., А.О. Яцюрик  // Науково-інформаційний вісник Національної академії вищої освіти України. – № 1-2 (110–111), 2020. – С. 197–203.