Освіта
1995-2000 роки – одночасне навчання на факультеті іноземної філології Рівненського державного гуманітарного університету (диплом з відзнакою) та економічному факультеті Рівненського державного технічного університету
Додаткова освіта
2006-2008 – Психологічний центр організаційного та особистісного розвитку «Ніка» м. Київ, напрям підготовки «Бізнес-тренер, оргконсультант».
2007-2013 рр. – навчання у Міжнародному товаристві кататимного переживання образів та імагінативних методів у психології і психотерапії за напрямом підготовки «Психотерапевт за методом «Символдрама». 2013 рік – отримано кваліфікацію «Психотерапевт за методом глибинно-психологічно орінтованої психотерапії «Кататимно-імагінативної психотерапії» (Кататимного переживання образів)».
Наукові ступені та вчені звання
2001-2005 роки – аспірантка Інституту психології імені Г.С. Костюка АПН України лабораторії методології і теорії психології. Дисертація «Психолого-педагогічні умови гармонізації етнічної самосвідомості старшокласників» була захищена у 2005 році. Науковий керівник – член кореспондент АПН України, доктор психологічних наук, професор Балл Георгій Олексійович, завідувач лабораторії методології і теорії психології Інституту психології імені Г.С.Костюка АПН України.
2008 рік – присвоєне вчене звання доцента кафедри практичної психології.
Трудова діяльність
1999-2002 роки вчитель англійської мови Рівненської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів «Центр надії» Рівненської міської ради.
2002 року по теперішній час – викладач, доцент Приватного вищого навчального закладу «Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем’янчука».
З 2006 року по теперішній час – завідувачка кафедри психології.
Викладає дисципліни: «Психоаналіз», «Теорія та практика психологічної допомоги», «Кризове консультування особистості», «Психологічний практикум з групової психокорекції», «Психологія лідерства», «Тренінг спілкування та самопізнання», «Арттерапія», «Психологія управління», «Психологія конфліктів», «Профорієнтація та профдобір»
Стажування та підвищення кваліфікації
2019 рік – Східноєвропейський Національний університет імені Лесі Українки
2019 рік – Kodolanyi Janos University, Hungary
Курси та тренінги
2012-2015 рр. – «Сучасні європейські методи з дитячої психокорекції та психотерапії» (260 год., м. Житомир)
2019 – онлайн тренінг «Експерт з акредитації освітніх програм»
Психотерапевтичні семінари, теоретико-супервізійні семінари, психотерапевтичні конференції
2020 рік – «Травма та репарація: теоретичні та практичні підходи до розуміння й терапії», Львівський психоаналітичний інститут ментального здоров’я
2020 рік – «Психіатрична діагностика (авторська модель). Психопатологія – симптоми та прояви», м. Київ
2020 рік – «Психіатрична діагностика та психотерапія», м. Київ
2019 рік – «Основи психоаналітичної теорії психічного розвитку та функціонування: «Загальні поняття психоаналітичної теорії», Львівський психоаналітичний інститут ментального здоров’я
2019 рік – «Основи психоаналітичної теорії психічного розвитку та функціонування: «Загальні поняття психоаналітичної теорії. Частина 2», Львівський психоаналітичний інститут ментального здоров’я
2019 рік – «Основи психоаналітичної теорії психічного розвитку та функціонування: «Психоаналітичні теорії розвитку», Львівський психоаналітичний інститут ментального здоров’я
2019 рік – «Основи психоаналітичної теорії психічного розвитку та функціонування: «Психоаналітичні теорії розвитку», Львівський психоаналітичний інститут ментального здоров’я
2020 рік – «Основи психоаналітичної теорії психічного розвитку та функціонування: «Психоаналітичні теорії розвитку. Частина 2», Львівський психоаналітичний інститут ментального здоров’я
2020 рік – «Основи психоаналітичної теорії психічного розвитку та функціонування: «Психоаналітичні теорії розвитку. Частина 3», Львівський психоаналітичний інститут ментального здоров’я
2018 рік – «Залежна особистість в терапії. Міжмодальний підхід», м. Вінниця
2018 рік – «Symboldrava in der behandlung psychosomatischer erkrankungen und symboldrava in der psychotraumatologie», м. Київ
2018 рік – «Символдрама в роботі з підлітками. В1», м. Львів
2017 рік – «Сновидіння та можливості психоаналітичної інтерпретації. Особливості роботи в символдраматичній практиці», м. Рівне
2017 рік – 23 Науково-практична конференція «Психотерапія у світі, що швидко змінюється», м. Дніпро
2016 рік – «Тлумачення сновидінь. Міфи, казки та фантазії у символдраматичній практиці», м. Рівне
2016 рік – «Дитяча психіатрична пропедевтика (120 год.)», м. Рівне
2015 рік – «Едипальні мотиви у символдрамі, робота з відношенням до батька і матері», м. Рівне
2015 рік – «Порушення сну та пізнавальної сфери. Галюцинаторно-бредовий та амнестичний синдром. Органічні порушення головного мозку», м. Рівне
2015 рік – Міжнародна науково-практична конференція «Вплив травматичної ситуації на сім’ю та дітей: пошук ресурсів для себе та допомоги іншим», м. Рівне
2015 рік – «Вчення про симптоми та синдроми. Афективні та невротичні синдроми», м. Рівне
Основні наукові праці
Публікації в наукових фахових виданнях України
Михальчук Ю.О. Переживання часу мамами, що виховують дітей з особливими потребами / Ю.О. Михальчук //ГАБІТУС : Науковий журнал. – Випуск 12. – Т. 2. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2020. – С. 177-182.
Михальчук Ю.О. Психологія подолання особистісної кризи у зв’язку з народженням дитини з особливостями в розвитку: теоретико-практичний аспект вивчення / Ю.О. Михальчук // Теорія і практика сучасної психології : збірник наукових праць. – № 4. – Т. 2. – Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2019. – 164 с., С. 55-60.
Михальчук Ю.О. Розвиток толерантності в онтогенезі: психологічний аспект / Ю.О. Михальчук // Теорія і практика сучасної психології : збірник наукових праць. – № 3. – Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2018. – 274 с., С. 206-210.
Михальчук Ю.О. Толерантність щодо інклюзії: соціально-психологічний аспект вивчення / Ю.О. Михальчук // Теорія і практика сучасної психології : збірник наукових праць. – № 4. – Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2018. – 238 с., С. 90-95.
Михальчук Ю.О. Діалогічність свідомості особистості та діалогічна взаємодія: психологічний аспект вивчення / Ю.О. Михальчук // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: психологічні науки. – Випуск 3. – Том 2. – Херсон : Херсонський державний університет, 2018. – 224 с., С. 74-79.
Михальчук Ю.О. Феномен лідерства: теоретико-практичний аспект вивчення / Ю.О.Михальчук // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : збірник наукових праць. - № 1 (17). – Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2017. – 218 с., С. 99-106.
Михальчук Ю.О. Особливості конфліктологічної підготовки майбутніх менеджерів в умовах навчання у ВНЗ / Ю.О.Михальчук // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : збірник наукових праць. - № 2 (14). – Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С.Дем’янчука, 2015. – 470 с., С. 210-218.
Михальчук Ю.О. «Копінг-освіта» у підготовці майбутніх менеджерів / Ю.О.Михальчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. Збірник наукових праць: Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. – Випуск 12 (55). – Частина 2. – Рівне-Київ : Міленіум, 2015. – 616 с., С. 246-252.
Михальчук Ю.О. Особливості розвитку комунікативної складової конфліктологічної компетентності майбутніх фахівців сфери управління / Ю.О.Михальчук // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: збірник наукових праць. - № 1 (11). – Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад.. С.Дем’янчука, 2014. – 191 с., С. 157-168.
Михальчук Ю.О. Конфліктологічна компетентність: сутність та особливості формування у професійному навчанні / Ю.О.Михальчук // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогічка і психологія. – Зб. статей. – Ялта : РВВ КГУ, 2014. – Вип. 45. – Ч. 3. – 344 с., С. 148-154.
Михальчук Ю.О. Технологічний та особистісний компоненти професійної культури майбутнього менеджера: реалії та перспективи / Ю.О.Михальчук // Проблемы современного педагогического образования. Сер.: Педагогика и психология. – Сб. статей. – Ялта : РИО КГУ. – 2014. – Вып. 46. – Ч.4. – 320 с., С. 168-174.
Михальчук Ю.О. Теоретичний аналіз особистісного компонента професійної культури майбутнього менеджера / Ю.О.Михальчук // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія: Зб. наук. Праць. – Випуск 42. – Ч.1. / Редкол.: В.І.Шахов (голова) та ін. – Вінниця : ТОВ «Нілан ЛТД», 2014. – 372 с., С.223-227.
Публікації в інших наукових виданнях
Михальчук Ю.О. Психологічна допомога мамам, що виховують дітей з особливостями в розвитку: практичний аспект вивчення / Ю.О. Михальчук // Modern educational space: the transformation of national models in terms of integration: Conference Proceeding, October 25, 2019. Leipzig: Baltija Publishing. 180 pages. – P. 45-48.
Михальчук Ю.О. Використання притч а казок у груповій психологічній роботі з мамами, що виховують дітей з особливими потребами / Ю.О. Михальчук // Актуальні питання застосування на практиці досягнень сучасної педагогічки та психології : збірник тез міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, Україна, 8-9 травня 2020 р.) – Зарків : Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», 2020. – 180 с. – С. 159-162.
Mykola Evtukh, Yulia Mikhalchuk The paculiarities of developing the components of professional culture of future managers in higher education / Mykola Evtukh, Yulia Mikhalchuk // Духовність особистості: методологія, теорія і практика : збірник наукових праць / гол. Ред. Г.П. Шевченко. – Вип. 4 (67). – Северодонецьк : Вид. СНУ ім. В. Даля, 2015. – 234 с., С. 32-40.
Yulia Mikhalchuk Reflection: the nature and development in the professional training of future managers / Yulia Mikhalchuk // Zeszyty naukowe, Wyższa Szkoła Turystyki i Ekologii w Suchej Beskidzkiej, № 5. - Sucha Beskidzka, 2014. – 162 h., P. 145-154.
Михальчук Ю.О. Психологічний супровід дітей з особливими потребами: теоретичний аспект вивчення / Ю.О. Михальчук // Хуманитарни Балкански изследвания. – № 1. – Перущица : «Научен хронограф» ЕООД, 2018. – 80 с., С. 21-23.
Михальчук Ю.О. Психологічне дослідження «Я-дзеркального» мам, що виховують дитину з особливостями в розвитку / Ю.О. Михальчук // Пріоритетні напрями розвитку сучасних педагогічних та психологічних досліджень: Збірник наукових робіт учасників Міжнародної науково-практичної конференції (9-10 серпня 2019 р., м. Одеса). – Одеса : ГО «Південна фундація педагогіки», 2019. – 128 с., С. 17-19.
Михальчук Ю.О. Підходи до дослідження толерантності: психологічний аспект вивчення / Ю.О. Михальчук // International Multidisciplinary Conference «Key Issues of Education and Sciences: Development Prospects for Ukraine and Poland» Stalowa Wola, Repablic of Poland, 20-21 July 2018. Volume 4. Stalowa Wola: Izdevnieciba «Baltija Publishing», 2018. 200 pages. P. 138-141.
Михальчук Ю.О. Стадії прийняття народження дитини-інваліда членами сім’ї / Ю.О. Михальчук // Збірник тез виступів учасників Міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми та перспективи розвитку вищої школи та економіки в ХХІ столітті», присвяченої 25-річчю Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем’янчука (11-12 жовтня 2018 р.). – Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2018. – 396 с., С. 137-139.
Михальчук Ю.О. Інтолерантність: витоки та особливості корекції / Ю.О. Михальчук // Психологія та педагогіка у ХХІ столітті: перспективні та пріоритетні напрямки досліджень: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, Україна, 1-2 червня 2018 року). – К. : ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2018. – 120 с.
Михальчук Ю.О. Програма розвитку толерантності: теоретико-практичий аспект / Ю.О. Михальчук // Дослідження різних напрямків розвитку психології та педагогіки: Збірник наукових робіт учасників Міжнародної науково-практичної конференції (15-16 червня 2018 р., м. Одеса). – Одеса : ГО «Південна фундація педагогіки», 2018. – 136 с., С. 20-23.
Михальчук Ю.О. Тренінгові технології розвитку толерантності / Ю.О. Михальчук // Сучасні наукові дослідження у психології та педагогіці – прогрес майбутнього : Збірник наукових робіт учасників Міжнародної науково-практичної конференції (18-19 травня 2018 р., м. Одеса). – Одеса : ГО «Південна фундація педагогіки», 2018. – 120 с., С. 15-18. (
Михальчук Ю.О. Тренінг розвитку толерантності: практичний аспект / Ю.О. Михальчук // Фактори розвитку педагогіки і психології в ХХІ столітті : Збірник тез міжнародної науково-практичної конференції : (м. Харків .Україна, 8-9 червня 2018 р.). – Харків : Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», 2018. – 104 с., С. 73-78.
Михальчук Ю.О. Особистісна рефлексія: теоретико-практичний аспект вивчення / Ю.О.Михальчук // Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка: збірник наукових статей у 2 частинах / За заг. ред. О.В. Зосименко. – Суми : ФОП ЦьомаС.П., 2017. – Ч. 2. – 358 с. – С. 117-121.
Михальчук Ю.О. Розвиток професійного «Я»: теоретико-практичний аспект вивчення/ Ю.О.Михальчук // Актуальні проблеми практичної психології : збірник статей IV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференція «Актуальні проблеми практичної психології» (Глухів, 9-10 листопада 2017 року) / Міністерство освіти і науки України, ГНПУ ім. О. Довженка [та ін.]; [ред. кол. І.М. Біла, Я.О. Гошовський, Н.М. Ільїна, С.Б. Кузікова, В.М. Поліщук, В.М. Чернобровкін]; відп. ред. Ільїна. – Суми : ТОВ «Видавничий дім «Ельдорадо», 2017. – 280 с., С. 85-88.
Михальчук Ю.О. Вплив тренінгових технологій на розвиток особистості першокурсника: психологічний аналіз / Ю.О.Михальчук // Психологія та педагогіка: сучасні методики та інновації, досвід практичного застосування : Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 27-28 жовтня 2017 року). – Львів : ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2017. – 136 с., С. 52-54.
Михальчук Ю.О. Неусвідомлювані чинники бажання влади: комплекс неповноцінності, гіперкомпенсація, прагнення до переваги (за А. Адлером) / Ю.О.Михальчук // Пріоритетні напрямки педагогіки і психології: від теорії до практики : Збірник тез міжнародної науково-практичної конференції : (м. Харків, Україна, 14-15 жовтня 2016 року). – Харків : Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», 2016. – 128 с., С. 59-62.
Михальчук Ю.О. Осмисленість навчання як умова самоактуалізації студентської молоді / Ю.О.Михальчук // Психологія та педагогіка: сучасні методики та інновації, досвід практичного застосування : Збірник тез наукових робіт учасників науково-практичної конференції (м. Львів, 28-29 жовтня 2016 року). – Львів : ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2016. – 176 с., С. 56-58.
Михальчук Ю.О. Професійна самореалізація студентів ВУЗу: успішність та перепони / Ю.О. Михальчук // Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 8 грудня 2016 року : у 3 ч. – Суми : ФОП Цьома С.П., 2016. – Ч. 2. – 326 с., С. 277-280.
Михальчук Ю.О. Особливості розвитку емоційної сфери особистості студента / Ю.О. Михальчук // Психологія та педагогіка: методика та проблеми практичного застосування : Збірник тез наукових робіт учасників науково-практичної конференції (м. Львів, 23-24 грудня 2016 року). – Львів : ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2016. – 188 с., С. 145-147.
Участь у професійних об’єднаннях за спеціальністю
Член Української спілки психотерапевтів (членський квиток серія ВК №18/33 від 31.03.2018 р.)
Експерт Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти
Нагороди
2013 рік – Почесна грамота Управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради за високий рівень професійної діяльності, активну наукову, навчально-методичну, виховну та організаторську роботу та з нагоди 20-річчя заснування університету
Консультує з питань сімейних взаємовідносин, проблем виховання та дитячо-батьківських стосунків, перинатальної психології, розвитку особистості (проблем пошуку внутрішнього ресурсу), психічних травм, стресових та кризових станів, психосоматики, консультування батьків щодо психологічного супроводу дітей з особливими потребами, робота із втратою, невротичними реакціями, проблемах у постановці та досягнення цілей, налагодження близьких стосунків тощо. Є постійним учасником семінарів по кататимно-імагінативній психотерапії та супервізійних груп.
Автор більше 60 наукових публікацій, 10-ти навчально-методичних посібників.
Знання мов
українська, російська, англійська – вільно.