Травневе засідання Школи педагогічної майстерності відбулося у форматі відвідування занять у досвідчених практиків-носіїв передового педагогічного досвіду. Цього разу переймали практичні прийоми у старшого викладача кафедри фізичної терапії та ерготерапії, лікаря невролога ІІ-категорії, лікаря фізичної та реабілітаційної медицини Олексія Левківського.
Відкрите заняття з дисципліни «Ерготерапія» для здобувачів 4 курсу на тему «Менеджмент зорово-просторових порушень» стартувало із теоретичних моментів визначення поняття випадіння поля зору та зорово-просторових порушень (неглект) та введення студентів у методичне поле вивчення теми. Розглянули й питання диференціація даних порушень, а також методи діагностики, тестування зорово-просторових порушень та геміанопсії. Детально лектор зупинився на доказових методах ерготерапевтичних втручань при неглекті та стратегіях корекції зорово-просторових порушень. При цьому використовувались не лише описові методи представлення інформації, але й ігрова практика, коли здобувачі розбилися на пари та відпрацювали практичні моменти в аудиторних умовах. Така практика дозволяє не лише засвоїти теоретичний матеріал, але й одразу підкріпити його реалізацією використання вивчених тез, що покращує процес набуття передбачених компетентностей.
На завершення заняття учасники Школи педагогічної майстерності обговорили практичні підходити колеги та зауважили можливості використання аналогічних методик при роботі зі здобувачами інших спеціальностей.
Зауважимо, що Олексій Олександрович практикуючий лікар вже 13 років та керує навчальною практикою студентів-реабілітологів.