![gerb gerb](/sites/default/files/2021-04/iueh-logo-gerb.gif)
![](/sites/default/files/2023-10/photo_4_2023-10-10_19-34-23_0.jpg)
Урізноманітнюємо освітній процес – заняття в приміщенні обласної наукової бібліотеки з студентами спец. « Маркетинг», «Менеджмент» в неформальній обстановці.
В контексті навчальної дисципліни «Реклама та просування товарів» - «Історія трипроменевої зірки Mercedes-Benz»: автомобільний фронограф до дня заснування логотипа відомого бренду + презентація книги Павела Гюле «Мерседес Бенц із багажником».
Говорили про найдорожчий і найцінніший бренд автомобілів у світі Mercedes-Benz, історію його успіху, еволюцію логотипів, роль неймінгу у просуванні бренду, про компанії, що виготовляють автомобілі під цим брендом, роль Стіва Джобса у рекламуванні автомобілів преміум-класу і не тільки!
Заняття пройшло у комфортній обстановці. Було цікаво, креативно і пізнавально.