Діяльнісний підхід у початковій школі
Для здобувачів 4 курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 «Початкова освіта» успішно стартував спецкурс «Діяльнісний підхід у початковій школі».
Діяльнісний підхід у початковій школі
Метою спецкурсу є оволодіння майбутніми вчителями початкових класів ігровими та діяльнісними методами навчання та забезпечення формування ціннісного ставлення до гри, її розвивальних, навчальних та виховних можливостей.
Діяльнісний підхід у початковій школі
Під час першого практичного заняття «Вступ до навчальної дисципліни «Діяльнісний підхід у початковій школі»» під керівництвом викладача кафедри теорії та методик початкової освіти Наталії Максимчук здобувачі освіти сформулювали правила співпраці, охарактеризували поняття «агентність дитини» в контексті освітнього простору початкової школи, створили хмари слів щодо очікувань від навчальної дисципліни за допомогою цифрових застосунків, дослідили зміст понять «гра» і «діяльнісний підхід» та поділитися ідеями об’єднання дітей у групи, пари, команди.
Діяльнісний підхід у початковій школі
Упровадження спецкурсу «Діяльнісний підхід у початковій школі» відбувається в рамках участі викладачів МЕГУ у Міжнародному проєкті «Сприяння освіті» в контексті Меморандуму про взаєморозуміння між Міністерством освіти і науки України та The LEGO Foundation (Королівство Данія).
Діяльнісний підхід у початковій школі