Студенти факультету журналістики долучилися до другого щорічного тесту із медіаграмотності. Організували тестування активісти національного проєкту з медіаграмотності Міністерства культури та інформаційної політики України «Фільтр» як одну з активностей приурочених до Глобального тижня медіаграмотності.
Учасники тестування випробували свої знання та навички у галузі розуміння інформації та медійної грамотності, сприяючи підвищенню рівня обізнаності в цій важливій сфері. Нові знання та результати тестування підуть на користь подальшому розвитку медіаграмотності серед студентської спільноти та у роботі майбутніх журналістів.
Збільшення рівня медіаграмотності серед здобувачів освіти сприятиме кращому розумінню сучасного медійного середовища, допоможе стати критичними споживачами інформації та активними учасниками дискусій у суспільстві.
Мета заходу полягала у перевірці вмінь учасників відрізняти фейкову інформацію від правдивої. Тест тривав 45 хвилин. За цей час потрібно було відповісти на 34 запитання, які заздалегідь розділили на 5 блоків із поступовим ускладненням запитань.
Нагадаємо, що минулого року тест запустили вперше, тоді до нього доєдналося 17 тисяч українців. Цьогоріч прогнозована кількість учасників більша.