12 березня 2023

Викладачі нашого університету активно використовують інноваційні нетрадиційні методики навчання  у роботі із здобувачами освіти. Прикладом цього є проведення підсумкового заняття із дисципліни «Виховні та дидактичні концепції в історичному вимірі» зі здобувачами третього освітньо-наукового рівня вищої освіти (спеціальність 011 «Освітні, педагогічні науки»). Викладач курсу проф. Марчук О. О. обрала цікаву форму роботи - «педагогічний передзвін історичних епох». Під час проведення «передзвону» студенти зачитали доповіді та продемонстрували презентації про моделі та історичні аспекти формування освітніх концепцій в Україні.  Наприклад, об’єктом наукових пошуків Вибойчик О. О. були освітні концепції Острозьких просвітителів ХVI-ХVII ст., Ланкіна В. В. охарактеризувала педагогічні ідеали, які пропагували М. Грушевський та М. Драгоманов, Рожко В. В. акцентував на проблемах сьогоднішньої освіти та виокремив основні принципи дистанційного навчання. Цікавими та змістовними були доповіді про виховання в братських школах, національну концепцію С. Русової, розвиток української педагогіки в другій половині ХХ століття.

фото

Підбиваючи підсумки роботи «педагогічного передзону», проф. Марчук О. О. зазначила: «Змінюються епохи, змінюються форми, методи та засоби навчання. Сьогодні можна здобути освіту навіть без очного відвідування школи, активне запровадження дистанційної освіти поставило перед педагогами нові завдання. Однак незмінними залишаються «вічні» педагогічні цінності - любов до дітей, доброта,  повага, толерантність, бажання передавати знання, і підтвердження цього є проаналізовані нами виховні та дидактичні концепції в історичному вимірі».