07 березня 2024

У Житомирському державному університеті імені Івана Франка 6 березня 2024 року відбувся масштабний захід – регіональний методичний семінар «Внутрішнє забезпечення якості як дієвий інструмент змін в університеті». 

Методичний семінар

Організатором події виступило Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти в особі голови Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти Андрія Бутенка, заступників Національного агентства Олени Єременко та Наталії Стукало, члена агентства Олександра Длугопольського.

Більше 100 представників закладів вищої освіти з Києва, Житомира, Ніжина, Одеси, Рівного, Чернівців, Вінниці, Луцька, Чернігова, Харкова, Тернополя, Острога, Хмельницького, Львова, Запоріжжя і Дніпра тощо взяли участь у заході.

Наш університет на семінарі представляли: проректор з наукової роботи університету Наталія Мединська та завідувач центру забезпечення якості вищої освіти Вікторія Артюшок.

Регіональний методичний семінар

У ході методичного семінару Андрій Бутенко акцентував увагу на ролі внутрішньої системи забезпечення якості в розвитку університету. Зауважив, що головним бар’єром до якості є її імітація, дисбаланс старих і нових знань, відсутність поступовості в реалізації забезпечення внутрішньої якості освіти.

Пані Наталія Стукало зупинилася на постакредитаційному моніторингу та європейському векторі розвитку української вищої освіти.

Свій виступ щодо викликів реалізації інституційних політик внутрішніх систем забезпечення якості ЗВО пані Олена Єременко побудувала на кейсах з акредитаційних справ і проговорила основні проблеми, які можуть спіткати систему внутрішнього забезпечення якості.

Регіоналльний методичний семінар

Олександр Длугопольський представив певні приклади використання Al та Big Data для підвищення якості викладання та навчання (на прикладі галузей 05 та 07).

Усі виступи спікерів викликали дискусію присутніх і жваве обговорення.

Методичний семінар

Участь у Форумі надала можливість працівникам університету обмінятися набутим практичним досвідом з партнерськими освітніми закладами, визначити актуальні проблеми та пріоритети реформування системи вищої освіти й, відповідно до цього, планувати подальшу роботу над адаптацією освітньої діяльності МЕГУ до нових викликів сьогодення щодо внутрішнього забезпечення якості освітньої діяльності.