08 листопада 2022

Школа педагогічної майстерності вдруге цього року зібрала учасників для обговорення актуальних проблем. Сьогодні учасники отримали теоретичний матеріал та практичні поради щодо організації роботи зі здобувачами.

Заступник начальника відділу координації навчання студентів з елементами дистанційної форми Наталія Далюк детально ознайомила присутніх із особливостями організації взаємозв’язку студентів і викладачів в системі MOODLE при написанні курсової роботи. Злободенна тема викликала чимало запитань та дозволила викладачам поглибити знання щодо використання онлайн-платформ під час підготовки наукових робіт загалом.

Доцент кафедри інформаційних систем та обчислювальних методів Олександр Шпортько поділився практичним досвідом застосування активних моделей навчання в процесі вивчення дисципліни «Основи програмування». Присутні змогли оцінити інновації колеги та зорінтуватися щодо можливостей їх інтеграції у власну педагогічну практику.
 

кевр

Доцент кафедри української мови та літератури Лілія Овдійчук розповіла про застосування стратегій критичного мислення у процесі літературознавчої підготовки студентів-філологів. Широкий спектр стратегій та прикладів дозволив у повному обсязі оцінити широкоформатність підготовки спеціалістів у галузі філології та запозичити певні методичні знахідки у свої майбутні зустрічі зі здобувачами.

Доцент кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти Тамара Пагута акцент зробила на активних методах навчання в закладі вищої освіти. Пані Тамара зауважила зміну звичної ролі викладача та необхідність пристосуватися до нових реалій. Моделі безболісного переходу й були озвучені присутнім.