Освіта
Закінчила Рівненський державний гуманітарний університет за спеціальністю «Українська мова і література та іноземна мова (англійська)» з відзнакою, здобула кваліфікацію учителя української мови і літератури та іноземної мови (англійська).
Наукові ступені та вчені звання
2016 р. – захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.01 на тему «Розвиток освіти обдарованих школярів у Великій Британії».
2020 р. – присвоєно вчене звання доцента кафедри романо-германської філології.
Трудова діяльність
У Міжнародному економіко-гуманітарному університеті імені академіка Степана Дем’янчука працює з 2003 року на посадах викладача, старшого викладача, доцента кафедри романо-германської філології, з 2021 року – завідувачки кафедри.
Стажування та підвищення кваліфікації
2023 рік:
Міжнародне стажування та підвищення кваліфікації «Розвиток сучасних професійних компетентностей викладачів: європейський досвід і світова практика. Неформальна освіта у навчанні студентів бакалаврського і магістерського рівня в країнах Євросоюзу.Модернізація педагогічної освіти у глобальному вимірі безпеки у суспільно турбулентному світі. Глобальні ініціативи ЄС у підтримці освіти і навчання в умовах воєнного стану в Україні” у Wielkopolskiej Akademii Społeczno-Ekonomicznej w Środzie Wielkopolskiej (республіка Польща), з 01.05.2023 по 30.05.2023. 180 год. / 6 credits ECTS
2022 рік:
Міжнародне стажування «Formation of Modern Philological Education in EU Countries and its Impact on National Identity” у Wielkopolskiej Akademii Społeczno-Ekonomicznej w Środzie Wielkopolskiej (республіка Польща), з 02.05.2022 по 31.05.2022. 120 год./4 credits ECTS
2021 рік:
Міжнародне стажування по програмі «Academic integrity in countries of the European Union and Ukraine» (Люблін, республіка Польща, з 22 по 29 листопада 2021 р.) 45 год./ 1,5 credits ECTS
2020 рік:
Стажування та підвищення кваліфікації по програмі «Освіта в країнах Європейського Союзу» в «Akademie HUSPOL» (м.Граніце, Республіка Чехія, 23 січня по 15 лютого 2020 р.). 180 год.
Воркшопи, тренінги, круглі столи, семінари
2023 рік:
Ukrainian-British workshop “Strategy and Cooperation Development” (Poland, 13-14 June, 2023) 16 год / 0.5 credits ECTS
Workshop «Grand Writing» (організатор університет Бат Спа, Великобританія). 26.06.2023. 2 год.
Workshop «Thesis Structure» (організатор університет Бат Спа, Великобританія). 06.07.2023. 2 год.
Workshop «Getting Published» (організатор університет Бат Спа, Великобританія). 05.07.2023. 2 год.
2022 рік:
Круглий стіл «Академічна доброчесність», м. Рівне, МЕГУ, 16 вересня 2022 р. 12 год/0,4 credits ECTS.
Навчально-практичний семінар «Актуальні питання підготовки наукових робіт», м.Рівне, МЕГУ, 27 квітня 2022 р. 3 год
2021 рік:
Круглий стіл «Академічна доброчесність у закладах вищої освіти», м.Рівне, МЕГУ, 02.12.2021 р. 4 год.
Круглий стіл «Академічна доброчесність: актуальні проблеми сьогодення», м.Рівне, МЕГУ, 26.10.2021 р. 4 год.
Науково-практичний вебінар «Сучасні тенденції у навчанні іноземних мов: формування soft skills в умовах дистанційного та змішаного навчання», м. Рівне, МЕГУ, 27 травня 2021 р. 3 год.
2020 рік:
Онлайн - Тренінг “ZNO Survival Kit” , 27 березня 2020 р. («Лінгвіст», сертифікат № С0527032020), 5 год.
Онлайн -Тренінг “Prepare for Exams: Practice makes Perfect”, 5 червня 2020 р. (підтверджується сертифікатом Cambridge University Press) 1 год.
Науково-практична конференція та майстеркласи «Better Learning Conference», 5-6 червня 2019 р., Київ, Адмірал Хол, 9 год.
Сертифікований експерт ESOL International (рівень С1, номер сертифікату GR840000990IB, виданий 29 липня 2019 р.).
Сертифікований екзаменатор міжнародних мовних іспитів ESOL, ESOL SELT та ECL.
Координатор міжнародного іспиту SAT.
Координатор студентського інтеркультурного проєктного клубу «Opening the Borders».
Основні наукові праці
Автор понад 50 публікацій в наукових виданнях. Активний учасник науково-практичних конференцій.
Підручники, посібники
-
Пабат М. А. Ділова комунікація англійською мовою: навч. посібник / М. А. Пабат, І. Ф. Будз, Я. В. Поченюк; МОН України, ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. Cтепана Дем’янчука», Каф. романо-герман. філології. – Рівне : МЕГУ, 2023. – 241 c.
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4064
- Пабат М. А. Ділова комунікація англійською мовою: навч. посібник / М. А. Пабат, І. Ф. Будз, Я. В. Поченюк; МОН України, ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. Cтепана Дем’янчука», Каф. романо-герман. філології. – 2-ге вид., перероб. та допов. – Рівне : МЕГУ, 2023. – 332 c. – (Присвячується 30-річчю ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»)
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3720
-
Пабат М. А. Методика навчання іноземних мов : навч. посібник / М. А. Пабат, І. Ф. Будз, Я. В. Поченюк ; МОН України, ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. Cтепана Дем’янчука», Каф. романо-герман. філології. – Рівне : МЕГУ, 2023. – 516 c.
Публікацій у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection
Наталія Худа, Надія Гупка-Макогін, Діана Кочмар, Ірина Будз, Яніна Поченюк. Фaхова підготовка майбутніх вчителів англійської мови під час військових дій в Україні //«Вісник науки та освіти (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»)»:
журнал 2023. № 2(8) 2023.- С. 158
http://perspectives.pp.ua/index.php/vno/issue/view/127/202
Будз І.Ф., Поченюк Я.В. Комунікативний підхід у навчанні граматики англійської мови. Закарпатські філологічні студії. Випуск 27. Том 1. 2023. С. 156 – 159. DOI: 10.32782/tps2663-4880/2022.27.1.26
Смерчко А.А., Будз І.Ф. Лінгвістика інтернет-ресурсів. Дуалізм мови інтернету: мультилінгвальний аспект. Вісник науки та освіти. №8 (14), 2023. С.293-305. https://doi.org/10.52058/2786-6165-2023-8(14)-293-305
Смерчко А.А., Будз І.Ф., Кочмар Д.А. Дендросимволіка і її реалізація в польській і українській фразеосистемах. Закарпатські філологічні студії. Випуск 29.Том 2., 2023. С.193-200. DOI https://doi.org/10.32782/tps2663-4880/2023.29.2.36
Багач І.Г., Будз І.Ф., Новосад Ю.Г. Труднощі перекладу, зумовлені граматичними особливостями англійської мови. Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І.Вернадського. Серія: Філологія.Журналістика. том 33(72), №5, 2022.
Diana Kochmar, Iryna Budz, Yanina Pocheniuk. The Linguistic and Cultural Aspect As a Factor In The Development Of Emotionality In Foreign Language Teaching // Міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Актуальні питання гуманітарних наук. Випуск № 55 том 1, 2022 р.-С. 166-173.
http://www.aphn-journal.in.ua/archive/55_2022/part_1/27.pdf
Ruslana Soichuk, Oksana Petrenko, Iryna Budz, Hryhorii Pustovit, Roman Pavelkiv. (2022) Specifics of National Self-Assertion Upbringing of Students in Extracurricular Activity Against a Background of the Russian Armed Aggression. The New Education Review, 68 (2), 19–31. DOI: 10.15804/tner.2022.68.2.01
Anatolii Konokh, Vadym Shemchu, Olena Konokh, Iryna Budz, Iryna Buzhyna (2020) Use of symbiosis of innovative-traditional methods of teaching special disciplines. Journal of Critical Reviews (2020), 7 (13), 113-115. doi:10.31838/jcr.07.13.19 http://www.jcreview.com/
Iryna Budz. Finding Effective Ways to Teach Foreign Languages//IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, VOL.21 No.7, July 2021 http://paper.ijcsns.org/07_book/202107/20210709.pdf
Будз І.Ф. Напрями діяльності вчителя у Британській моделі освіти обдарованих школярів. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: зб. наук. пр. № 1 (23). Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2020. С. 19 - 27.
Будз І.Ф., Мальований В.В. Вплив комп’ютерних ігор на формування мовної компетенції учнів у процесі вивчення англійської мови. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: зб. наук. пр. № 2 (24). Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2020. С. 19 - 27. https://zenodo.org/record/4395431#.YnkEgy9SX5Y
Budz. Prospects of the use of Great Britain’s experience in the educational system of gifted schoolchildren in Ukraine. Інноватика у вихованні: зб. наук. пр. Вип.12 Рівне: РДГУ, 2020. С. 104 – 111. https://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&ved=2ahUKEwiBup-7sdL3AhUDAxAIHYfWCqQQFnoECAoQAQ&url=https%3A%2F%2Fojs.itup.com.ua%2Findex.php%2Fiiu%2Fissue%2Fdownload%2F15%2F16&usg=AOvVaw2NWln4XMw6jAqUirYm9tdk
Будз І.Ф., Седлар Є.В. Семантико-стилістичні особливості перекладу демонологічних лексем у складі фразеологічних одиниць в українських повістях М.В. Гоголя. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: зб. наук. пр. № 2 (22). Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2019. С. 20 - 29.
http://dspace2.regi.rovno.ua:28080/jspui/handle/123456789/1877
Budz I. Teacher’s role in the process of identification and classroom approach of gifted and talented education in Great Britain. Інноватика у вихованні: зб. наук. пр. Вип.8 – Рівне: РДГУ, 2018. – С. 144 – 151. https://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&ved=2ahUKEwiii8WDstL3AhWs-ioKHeDtD_QQFnoECBgQAQ&url=https%3A%2F%2Fojs.itup.com.ua%2Findex.php%2Fiiu%2Farticle%2Fdownload%2F42%2F67%2F289&usg=AOvVaw3MlvISyN30mFCLqq3BCUnp
Budz I. National organizations and innovative projects in the content formation of gifted education in Great Britain / І.Ф.Будз// Інноватика у вихованні: зб. наук. пр. Вип.4 – Рівне: РДГУ, 2016. – С. 56 – 63.
Будз І.Ф. Організаційно-інституційна складова розвитку освіти обдарованих школярів в Україні / І.Ф.Будз// Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: збірник наукових праць. - № 2 (16). – Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2016. – C. 21 – 28.
Budz I. Prospects in Gifted education Development / І.Ф.Будз// Інноватика у вихованні: зб. наук. пр. Вип.3 – Рівне: РДГУ, 2016. – С. 56 – 64.
Будз І.Ф. Британська модель освіти обдарованих школярів як частина загальнонаціональної політики/І.Ф.Будз// Вісник Черкаського університету: зб. наук. праць. Сер.: Педагогічні науки. Теорія та історія педагогіки. – 2015. – Вип. 11. – С. 191–203.
Будз І.Ф. Основні аспекти освіти обдарованих школярів в Україні /І.Ф.Будз// Науковий вісник Чернівецького університету: зб. наук. праць. Сер. : Педагогіка та психологія. – 2015. – Вип. 759. – С. 16 – 25.
Будз І.Ф. Зміст поняття «обдарованість» у теорії та практиці освіти обдарованих школярів у Великій Британії/І.Ф.Будз// Науковий вісник Чернівецького університету: зб. наук. праць. Сер. : Педагогіка та психологія. – 2015. – Вип. 760. – С. 17 – 25.
Budz I. Modern Trends in Gifted Education / I. Budz // Inclusive Society-Well-Being-Participation. Kodolányi János University, 2015. – P. 160–167 [Electronic resource] / URL: http://www.kodolanyi.hu/jollet/images/tartalom/File/publikaciok/5inclusive-society-ebook.pdf
Budz I. Theoretical foundations of future researches in gifted education/ I. Budz // Zeszyty Naukowe. Wyzszej Szkoly Turystyk i Ekologii w Suchej Beskidzkiej. – 2014. – № 6. – P. 67–77.
Будз І.Ф. Організація навчання обдарованих школярів в Англії / І. Ф. Будз // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. –– Рівне : віддруковано ПП Баришев К. В., 2010. – Т. 3 (38) : Темат. вип. «Педагогіка вищої школи : методологія,теорія,технології». – C. 308–318.
Будз И. Ф. Концепции одаренности в образовательном контексте Великобритании / И. Ф. Будз // Вектор науки Тольяттинского государственного университета : ежеквартал. науч. журн. Сер. : Педагогика, психология. – 2013. – № 2 (13). – С. 56–59.
Будз І. Практичний досвід Великої Британії в ідентифікації обдарованих і талановитих школярів / Ірина Будз // Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. – Умань : ПП Жовтий О. О., 2012. – Вип. 5, ч. 1. – С. 195–200.
Будз І. Особливості ідентифікації та підтримки окремої категорії обдарованих і талановитих школярів Великої Британії / І. Будз // Гуманізація навчально-виховного процесу : зб. наук. праць. – Слов’янськ : ДВНЗ ДДПУ, 2012. – Спецвип. 11, ч. 1. – С. 246–252.
Будз І. Диференціація як основа навчальних програм для обдарованих школярів у Великій Британії та США / І. Будз // Гуманізація навчально-виховного процесу : зб. наук. праць. – Слов’янськ : СДПУ, 2010. – Спецвип. 5, ч. 1. – С. 238–245.
Публікації в інших наукових виданнях
Будз І.Ф. Лінгвостилістичні засоби вираження концепту ВІЙНА у політичному англомовному дискурсі// Матеріали 15-ої Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасна наука: інновації та перспективи» (Листопад 13-15, 2022). SSPG Publish, Stockholm, Sweden. 2022. 573 p.
Будз І.Ф. Worldwide Tendencies in Gifted Education Development //Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (10 листоп. 2022 р., м. Рівне) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. Львів – Торунь : Liha-Pres, 2022. С.113-117.
Будз І.Ф. Куцюк Д. Ю. Семантико-стилістичний аспект англіцизмів як графічної новації мови соціальних мереж // Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців (м. Одеса, 02-03 грудня 2021 р.) [Електронне видання]: зб. тез / редкол. Т. О. Євтушина. Одеса: ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», 2021. С. 15-19
Будз І. Ф. Дидактичні основи побудови навчальних планів, програм та навчальної літератури для обдарованих школярів Великої Британії / І. Ф. Будз // Проблеми розвитку вищої школи та економіки в ХХІ столітті : зб. тез учасників міжнар. наук.-практ. конф. (Рівне, 3–4 жовт. 2013 р.). – Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2013. – С. 145–148.
Будз І. Ф. Роль учителя у процесі ідентифікації обдарованих і талановитих учнів у Великій Британії / Ірина Федорівна Будз // Нова педагогічна думка : наук.-метод. журн. – Рівне : РОІППО, 2011. – Спецвип. – С. 25.
Будз І. Ф. Роль національної організації «Обдаровані і талановиті школярі Лондона» у формуванні змісту освіти для обдарованої молоді Великої Британії / І. Ф. Будз // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. – К. : Гнозис, 2011. – Т. І (26) : Темат. вип. «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – С. 76–81.
Будз І. Особливості організації моделі освіти для обдарованих і талановитих школярів Англії / І. Будз // Вища освіта України : теорем. та наук.-метод. часопис. – К : Гнозис, 2012. – Дод. 3 до № 1, т. ІІ : Темат. вип. «Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання». – С. 31–36.
Будз І. Ф. Національні організації та інноваційні проекти у формуванні змісту освіти для обдарованих і талановитих школярів Великої Британії / Ірина Федорівна Будз // Освіта та розвиток обдарованої особистості : щомісячн. наук.-метод. журн. – 2012. – № 3–4. – С. 142–145.
Керівництво науковою роботою студентів (із публікацією наукових статей чи тез доповідей на конференціях):
Попов А. О. Тестування як засіб контролю англомовної лексичної компетентності на основі аудіювання у старшій школі ЗЗСО / Попов А. О. // Актуальні проблеми сучасної філології та лінгводидактика : зб. тез доп. учасників наук.-практ. конф. (м. Рівне, 18 травня 2023 р.) / упор. Л. М. Овдійчук, Л. Є. Брильова ; Міжнар. економ-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука. – Рівне : МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2023. – С. 63-66. https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4042
Денисюк О. В. Навчання ознайомлювального читання на уроках англійської мови в 5-му класі / О. В. Денисюк // Актуальні проблеми сучасної філології та лінгводидактика : зб. тез доп. учасників наук.-практ. конф. (м. Рівне, 18 травня 2023 р.) / упор. Л. М. Овдійчук, Л. Є. Брильова ; Міжнар. економ-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука. – Рівне : МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2023. – С. 55-58. https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4044
Бородієнко М. М. Можливості використання комп'ютерних технологій в процесі навчання англійської мови / М. М. Бородієнко // Актуальні проблеми сучасної філології та лінгводидактика : зб. тез доп. учасників наук.-практ. конф. (м. Рівне, 18 травня 2023 р.) / упор. Л. М. Овдійчук, Л. Є. Брильова ; Міжнар. економ-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука. – Рівне : МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2023. – С. 48-51. https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4046
Семенюк А. В. Особливості передачі українських воєнних реалій англійською мовою (на прикладі англомовних періодичних видань «The Kyiv Post», «The Guardian») / А. В. Семенюк // Актуальні проблеми сучасної філології та лінгводидактика : зб. тез доп. учасників наук.-практ. конф. (м. Рівне, 18 травня 2023 р.) / упор. Л. М. Овдійчук, Л. Є. Брильова ; Міжнар. економ-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука. – Рівне : МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2023. – С. 10-13. https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4057
Бухал В.В. Використання інтерактивного навчання в старших класах ЗЗСО на уроках іноземної мови/ В.В. Бухал // Актуальні проблеми сучасної філології та лінгводидактика : зб. тез доп. учасників наук.-практ. конф. (м. Рівне, 18 травня 2023 р.) / упор. Л. М. Овдійчук, Л. Є. Брильова ; Міжнар. економ-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука. – Рівне : МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2023. – С. 74-78. https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4039
Будз І.Ф., Григорчук А. П. Функціонування орнітонімів у англійській мовній картині світу // Тези доповідей учасників Міжнародної наукової конференції студентів і молодих вчених «Наука і вища освіта», Секція: Філологічні науки у XXI ст: проблеми та перспективи. м. Запоріжжя, Класичний приватний університет (10 листопада 2021 р.). С. 217.
Будз І.Ф., Марискевич М. Р. Комунікативно-прагматичний аспект лінгвістичних та стилістичних особливостей англійського тексту-інтерв’ю // Тези доповідей учасників Міжнародної наукової конференції студентів і молодих вчених «Наука і вища освіта», Секція: Філологічні науки у XXI ст: проблеми та перспективи. м. Запоріжжя, Класичний приватний університет (10 листопада 2021 р.). С. 226.
Будз І.Ф. Куцюк Д. Ю. Семантико-стилістичний аспект англіцизмів як графічної новації мови соціальних мереж // Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців (м. Одеса, 02-03 грудня 2021 р.) [Електронне видання]: зб. тез / редкол. Т. О. Євтушина. Одеса: ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», 2021. С. 15-19.
Будз І.Ф., Мальований В.В. Вплив комп’ютерних ігор на формування мовної компетенції учнів у процесі вивчення англійської мови. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: зб. наук. пр. № 2 (24). Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2020. С. 19 - 27. https://zenodo.org/record/4395431#.YnkEgy9SX5Y
Будз І.Ф., Седлар Є.В. Семантико-стилістичні особливості перекладу демонологічних лексем у складі фразеологічних одиниць в українських повістях М.В. Гоголя. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: зб. наук. пр. № 2 (22). Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2019. С. 20 - 29. http://dspace2.regi.rovno.ua:28080/jspui/handle/123456789/1877
Навчально-методична робота:
- Будз І. Ф., Кочмар Д. А. Практична підготовка майбутніх фахівців: методичні рекомендації для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 014.02 Середня освіта (Мова i зарубіжна література (англійська)) / Будз І. Ф., Кочмар Д. А.; за заг. ред. Кочмар Л. А. Рівне : ПВНЗ МЕГУ ім. акад. Степана Дем’янчука. 2023. 80 с.
- Кочмар Д. А., Будз І. Ф. Методичні рекомендації до написання та захисту магістерської роботи на здобуття ступеня вищої освіти магістр за спеціальністю 014.02 Середня освіта (Мова i зарубіжна література (англійська)). Кочмар Д. А., Будз І. Ф. Рівне: МЕГУ, 2023. 50 с.
- Будз І.Ф.Методичні рекомендації для організації практичних занять з курсу «Стилістика основної мови» для студентів історико-філологічного факультету спеціальності: 014 Середня освіта. Мова і література (англійська). - Рівне : МЕГУ, 2019. – 34 с.
- Будз І.Ф.Методичні рекомендації для організації практичних занять та самостійної роботи з курсу «Стилістичний аналіз англомовного тексту» для студентів історико-філологічного факультету спеціальності: 014 Середня освіта. Мова і література (англійська). – Рівне : МЕГУ, 2019. – 54 с.