

Старша викладачка кафедри теорії та методики журналістської творчості Анастасія Горчикова провела відкриту пару на тему: «Регулювання PR діяльності. Етика в PR» в межах дисципліни Прес-служби та PR для здобувачів 2 курсу факультету журналістики.
Студенти проаналізували регулювання PR-діяльності в Україні та визначили його переваги та недоліки у порівнянні із закордонними аналогами. Запропонували приклади вирішення спірних ситуацій із практики місцевих рекламних агенцій в розрізі комунікації рекламодавців та виробників реклами.

Зачепили й питання етичних засад PR-діяльності, а саме етичних рівнів здійснення PR-діяльності та їх характеристики. Також склали авторський кодекс етичних правил PR-працівників, що включив найпоширеніші правила та найбільш актуальні принципи із врахуванням глобальних змін в інформаційному полі. За результатами обговорення створили збірний кодекс із поширених правил від усієї групи.