24 жовтня 2024 року завідувачкою кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти Лілією Мельничук було проведено відкрите заняття для здобувачів 2 курсу першого (бакалаврського) рівня освіти спеціальності 012 «Дошкільна освіта».
Навчальну дисципліну «Гра у закладі дошкільної освіти: ціннісний погляд, системний підхід» упроваджено в освітній процес в контексті участі педагогічного факультету в проєкті «Сприяння освіті» в рамках Меморандуму про взаєморозуміння між Міністерством освіти і науки України та The LEGO Foundation (Королівство Данія).
До відкритого заняття долучилася тренерка The LEGO Foundation Ірина Піскова, яка спільно зі студентами взяла участь у тренінгу на тему «Гра в контексті сьогодення», під час якого здобувачі освіти здійснили освітню подорож країнами світу, в процесі командної роботи віднайшли цікаві факти про дошкільну освіту, презентували власні творчі здобутки у формі проєкту-презентації.
На занятті також було обговорено зміст дошкільної освіти в умовах сьогодення, проаналізовано значення гри в нормативних документах та чинних програмах, які регламентують освітню діяльність ЗДО. Студенти в процесі командної роботи реалізували ідеї практичного впровадження ігрової діяльності, презентувавши ігрову взаємодію для дітей дошкільного віку.
Тренерка The LEGO Foundation Ірина Піскова представники адміністрації педагогічного факультету (декан Інна Сойко, директор ІПО Тамара Пагута), начальник навчальної частини Лариса Ілюк, доцент кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти Валентина Борова, старший викладач кафедри теорії та методик початкової освіти Наталія Максимчук відзначили належний навчально-методичний рівень доцента Лілії Мельничук, а також високий пізнавальний інтерес та творчу активність студентів 2 курсу спеціальності 012 «Дошкільна освіта».
У процесі аналізу практичного заняття тренеркою The LEGO Foundation Іриною Пісковою було надано цінні методичні рекомендації щодо удосконалення спецкурсу «Гра у закладі дошкільної освіти: ціннісний погляд, системний підхід», а також обговорено стратегію подальшої співпраці в рамках проєкту «Сприяння освіті».