

13 березня 2024 року студенти 4 курсу спеціальності 012 «Дошкільна освіта» у рамках вивчення дисципліни «Теорія та методика навчання, виховання та розвитку обдарованих дітей» взяли участь у навчально-методичному семінарі «Психолого-педагогічні аспекти роботи з обдарованими дітьми дошкільного віку» (модератори саменіру – Лілія Мельничук та Оксана Марчук).

На семінарі було обговорено проблеми виявлення обдарованості дитини в ЗДО, охарактериховано специфічні особливості навчання, виховання та розвитку природніх обдарувань дітей дошкільного віку в контексті STREAM-освіти, використання елементів теорії розв’язання винахідницьких завдань (ТРВЗ) для активізації розумової діяльності й розвитку творчої уяви дошкільників; проаналізовано роль дитячого експериментування в процесі розвитку пізнавального інтересу і дослідницької активності дітей дошкільного віку.