Учасники Школи педагогічної майстерності обговорили цифрові технології в освітньому процесі та стимулювання освітньої діяльності здобувачів вищої освіти. Семінар-практикум на тему: «Сучасні засоби формування навчального цифрового контенту» провів проректор з інформаційного забезпечення та інноваційних технологій навчання університету, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри математичного моделювання Андрій Ясінський.
Основна увага зосередилася на специфіці використання нейронних мереж в освіті, а саме перспективних областей штучного інтелекту, що швидко розвиваються. Андрій Миколайович наголосив на тому, що технологія нейромереж може допомогти викладачам не лише ефективно досягати своїх цілей та урізноманітнити заняття, але і в цілому полегшить підготовку до них та дозволить бути зі здобувачами на одній хвилі. До основних переваг нейромереж проректор відніс персоналізоване навчання, забезпечення своєчасного відгуку і оцінювання, визначення здібностей, талантів та емоційного стану учнів. Навів і перелік нейронних мереж, які дозволять максимально просто влитися в процес користування. До переліку увійшли Knewton, AutoTutor, DragonBox, ChatGPT, Kandinsky, Stable Diffusion, Сuripod, Tome та інші.
До недоліків нейронних мереж було віднесено відносно слабке використання у зв’язку із недоступністю певних функцій та початковий етап розвитку на наших теренах.
Із активними методиками навчання, які стимулюють активність і самостійність здобувачів вищої освіти за напрямом «Економіка» ознайомила учасників Школи педагогічної майстерності кандидат наук з державного управління, доцент кафедри економіки та фінансів Наталія Ліщук. Спікер зауважила навчальні ресурси, які дозволять розширити діапазон залучення здобувачів та відзначила форми роботи, які найкраще проявили себе у практичній діяльності. До переліку потрапили економічний брейн-ринг, онлайн-зустрічі з практиками, гостьові лекції та семінари.
По завершення присутні долучилися до обговорення активного залучення сучасних нейронних мереж у власну педагогічну практику та можливості залучення здобувачів до освоєння новітніх технологій в межах різних освітніх програм. Також поділилися досвідом використання озвучених активних методик навчання у контексті предметів за межами підготовки майбутніх економістів та прийшли до висновку, що результативність доволі висока, незважаючи на Її