7 жовтня здобувачі ОП «Середня освіта. Мова і література (англійська)» другого (магістерського) та першого (бакалаврського) рівнів, ОП «Психологія», ОП «Середня освіта. Українська мова і література» взяли участь у інтерактивний лекції-практикумі «Безпечне освітнє середовище під час надзвичайних ситуацій».
Новини
Лекторка - Колодич Оксана Богданівна, кандидат психологічних наук, доцент, заступник директора з адміністрування та розвитку, завідувач Ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, надала зрозумілі та практичні поради щодо того, як вчителям та освітнім працівникам створити й упровадити у закладі освіти безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи. 
Суспільство очікує від закладу освіти не лише статусу знаннєвого ресурсу, а й простору розвитку та співпраці. Сучасне освітнє середовище створює неповторне індивідуалізоване та персоналізоване враження, де у кожного є можливість відшукати себе.
Новини
Безпечне освітнє середовище – це стан освітнього середовища, в якому: наявні безпечні умови навчання та праці, комфортна міжособистісна взаємодія, що сприяє емоційному благополуччю учнів, педагогів і батьків, відсутні будь-які прояви насильства та є достатні ресурси для їх запобігання, а також дотримано прав і норм фізичної, психологічної, інформаційної та соціальної безпеки кожного учасника освітнього процесу. Створити безпечне освітнє середовище — одне з першочергових завдань закладу освіти, виконання якого має реалізувати право на безпечні та нешкідливі умови навчання в умовах війни. Тож цим мають займатися керівники закладів освіти, педагогічні працівники, батьки учнів, громадськість спільними зусиллями. До того ж, їм важливо опанувати основні правила безпечної поведінки та навчити цього дітей. Концепція Нової української школи (НУШ), яка спрямована на виконання положень Конвенції про права дитини, передбачає створення безпечного і дружнього до дитини освітнього середовища. Безпечний фізичний простір - заходи з адаптації будівлі та приміщень для забезпечення можливості ними користуватись усім учасникам освітнього процесу без дискримінації через фізичні можливості; в умовах війни; надзвичайних ситуацій; постійне спостереження за поведінкою учнів під час перерв, безпечний доступ до мережі Інтернет тощо).
Новини
Вплив збройних конфліктів на освіту породжує цілий ряд гуманітарних та соціальних проблем, завдаючи шкоди учням, студентам та педагогічним працівникам, позбавляє величезну кількість учнів та студентів їхнього права на освіту, таким чином руйнуючи фундамент, на якому громади будують своє майбутнє, надії та прагнення цілих поколінь. На противагу цьому, освітня система може допомогти захистити дітей та молодь від травм та експлуатації; пропонуючи чіткий розклад та стабільність, вона може полегшити психологічний вплив збройного конфлікту та забезпечити доступ до інших життєво важливих послуг. Саме тому сміливість й усвідомленість, з якою влада та суспільство можуть прийняти виклики в системі освіти, з якими нас познайомила війна, матиме прямий вплив на побудову не лише безпечної школи сьогодні, а й в майбутньому, коли в незалежній суверенній Україні пануватиме мир.
Загалом, лекція була інформативною, інспіруючою та надзвичайно актуальною для сьогодення Української освіти, а також нагадала про силу освіти в підтримці та інтеграції учнів, які переживають кризові ситуації.
Новини
Постійна взаємодія лекторки з аудиторією сприяла активній дискусії упродовж зустрічі.