

17 травня 2023 року доцент кафедри романо-германської філології, координатор інтеркультурного проєктного клубу «Opening the Borders» Наталя Нісаноглу відвідала вебінар, присвячений питанням спільного міжнародного онлайн-навчання (COIL – Collaborative Online International Learning), зокрема, формуванню міжкультурних компетенцій та удосконаленню мовних навичок студентів як прерогатив COIL-проєктів у вищій школі.

Спікери заходу David Prickett і Frederic Matthé (Потсдамський університет) визначили майже безмежну різноманітність можливостей колаборативного онлайн-навчання попри географічні кордони та культурні відмінності.

Студентка Постдамського університету, учасниця проєктів з віртуального обміну, поділилася з аудиторією своїм досвідом та власними висновками щодо переваг впровадження COIL-заходів у сучасну систему освіти, наголосивши, що це - інструмент, який сприяє інтеграції молоді у глобалізований світ.