

Під час проведення занять із аспірантами доцільно використовувати нетрадиційні інноваційні методи. Таку практику активно впроваджує доктор педагогічних наук, професор Марчук О.О., яка викладає навчальні дисципліни для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки». Викладаючи курс "Виховні та дидактичні концепції в історичному вимірі", викладачка ставить перед аспірантами певну проблему. Зокрема, у суботу 4 березня 2023 р. аспіранти обговорювали особливості дидактичних та виховних концепцій, розроблених М. Монтессорі та Р. Штайнером.

Аспіранти Ланкіна В. В., Рожко В.В., Вибойчик О.О. та ін. виокремили позитивні та негативні риси вальфдорських шкіл, визначили, які особливості освітніх систем минулого доцільно використовувати в закладах сьогодення. Під час лекції присутні переглянули відео про діяльність закладів освіти, діти в яких навчаються за методикою М. Монтессорі.
Використання проблемно-пошукових методів вимагає від викладача хорошого знання навчального матеріалу, широкої ерудиції, уміння встановлювати і підтримувати в навчальній роботі контакт зі студентами, створювати атмосферу співробітництва, спільного пошуку відповіді на проблемні питання та, водночас, активізує аналітичне мислення, яке необхідно молодим науковцям під час написання дисертаційних робіт.