![gerb gerb](/sites/default/files/2021-04/iueh-logo-gerb.gif)
![](/sites/default/files/2024-06/photo_2024-06-04_15-43-39.jpg)
Бінарну лекцію на тему: «Практичне, реальне і корисне про маркетинг» провели для здобувачів економічного факультету Марія Трофімова провідний PPC-спеціаліст у маркетинговій агенції SEOTM Digital Agency та Ліза Мороз Project & Product Marketing Manager в digital та ІТ. Організатор заходу – старший викладач кафедри математичного моделювання Сергій Близнюк.
![Економічний факультет](/sites/default/files/inline-images/1_30.jpg)
Під час онлайн спілкування присутні охопили чимало тем та поспілкувалися не лише про визначення та призначення маркетингу, але й про його мету, стратегію та інструменти сучасного маркетолога. Особливу увагу спікери приділили актуальному та прибутковому напрямку онлайн-маркетингу, який вимагає специфічних підходів для успішної реалізації поставленої мети та завдань. Детально зупинилися на довгостроковій маркетинговій стратегії контент-маркетингу та обговорили email маркетинг, пошукову оптимізацію та її види, а також ключові компоненти, тенденції та майбутнє Performance маркетингу.
![Економічний факультет](/sites/default/files/inline-images/2_52.jpg)
Не оминули увагою й поняття цільової аудиторії, а саме специфіку її визначення на прикладах конкретних кейсів. Проговорили способи формування маркетингового плану, етапи роботи, види та специфіку написання повноцінного маршруту розвитку кампанії.
![Економічний факультет](/sites/default/files/inline-images/3_43.jpg)
На завершення лекції спікери поділилися переліком інструментів для веб-аналітики, які активно використовують у власній практиці та корисними ресурсами для самостійного вивчення. Присутні долучилися до обговорення та змогли уточнити незрозумілі моменти з отриманого багажу інформації.
![Економічний факультет](/sites/default/files/inline-images/5_12.jpg)