Бінарну лекцію на тему: «Практичне, реальне і корисне про маркетинг» провели для здобувачів економічного факультету Марія Трофімова провідний PPC-спеціаліст у маркетинговій агенції SEOTM Digital Agency та Ліза Мороз Project & Product Marketing Manager в digital та ІТ. Організатор заходу – старший викладач кафедри математичного моделювання Сергій Близнюк.
Під час онлайн спілкування присутні охопили чимало тем та поспілкувалися не лише про визначення та призначення маркетингу, але й про його мету, стратегію та інструменти сучасного маркетолога. Особливу увагу спікери приділили актуальному та прибутковому напрямку онлайн-маркетингу, який вимагає специфічних підходів для успішної реалізації поставленої мети та завдань. Детально зупинилися на довгостроковій маркетинговій стратегії контент-маркетингу та обговорили email маркетинг, пошукову оптимізацію та її види, а також ключові компоненти, тенденції та майбутнє Performance маркетингу.
Не оминули увагою й поняття цільової аудиторії, а саме специфіку її визначення на прикладах конкретних кейсів. Проговорили способи формування маркетингового плану, етапи роботи, види та специфіку написання повноцінного маршруту розвитку кампанії.
На завершення лекції спікери поділилися переліком інструментів для веб-аналітики, які активно використовують у власній практиці та корисними ресурсами для самостійного вивчення. Присутні долучилися до обговорення та змогли уточнити незрозумілі моменти з отриманого багажу інформації.