Тематика магістерських робіт
Тематика кваліфікаційних робіт
для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти
спеціальності 012 Дошкільна освіта
(2022-2023 р.н.)
Сучасні технології організації освітньої діяльності у ЗДО
1. Будівельно-конструктивні ігри як засіб підготовки дітей до школи.
2. Дитячі енциклопедії в ЗДО як засіб інтелектуального розвитку дитини дошкільного віку.
3. Використання ідей педагогіки миру в ЗДО.
4. Використання інноваційних методик і технологій у розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку
5. Казки Г.-К. Андерсена як засіб формування ціннісних орієнтацій дітей дошкільного віку
6. Використання комплексних та парціальних освітніх програм в сучасному ЗДО.
7. Використання конструктора «Лего» для логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку.
8. Використання народних ігор для формування рухової компетентності дитини дошкільного віку.
9. Використання педагогічної спадщини педагогічних ідей В. Сухомлинського у підготовці старших дітей дошкільного віку до школи
10. Розвивальна дошка «Бізіборд» як засіб сенсорного розвитку дітей раннього віку.
11. Використання творів Алана Мілна у процесі морального виховання дітей в ЗДО.
12. Використання творчого доробку В. Федієнка в процесі інтелектуального розвитку дитини в ЗДО.
13. Виховання звукової культури мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами поезії
14. Виховання звукової культури мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами поезії Т. Шевченка
15. Виховання моральних якостей дітей дошкільного віку засобами творчого доробку Лесі Українки
16. Виховання національно-патріотичних якостей дітей дошкільного віку засобами творчого доробку Олени Пчілки.
17. Інтелектуальне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами мультиплікаційних фільмів.
18. Кільця Луллія як засіб розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку.
19. Лепбук як засіб інтелектуального розвитку дітей дошкільного віку.
20. Лепбук як засіб формування природознавчих компететностей дошкільників
21. Логіко-математичний розвиток дітей дошкільного віку засобами інформаційно-комп’ютерних технологій
22. Логіко-математичний розвиток дітей старшого дошкільного віку засобами ейдетики
23. Методика ознайомлення дітей дошкільного віку з величиною предметів.
24. Моральне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами мультиплікаційних фільмів
25. Морально-етичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами українського фольклору
26. Ознайомлення старших дітей дошкільного віку із краєзнавчим простором у процесі туристичних подорожей.
27. Педагогічні умови використання здоров’язберігаючих технологій в сучасному ЗДО.
28. Педагогічні умови використання краєзнавчо-туристичної технології в сучасному ЗДО
29. Педагогічні умови використання логіко-математичних технологій в сучасному ЗДО.
30. Педагогічні умови використання технології коректурних таблиць в сучасному ЗДО
31. Педагогічні умови використання технології музейної педагогіки в сучасному ЗДО
32. Педагогічні умови використання технології фізичного виховання дітей М.Єфименка в сучасному ЗДО.
33. Педагогічні умови використання технологій краєзнавчої музейної педагогіки в сучасному ЗДО.
34. Педагогічні умови формування дружби та співробітництва в освітньому середовищі ЗДО.
35. Педагогічні умови формування у дітей старшого дошкільного віку гендерної вихованості.
36. Педагогічні умови формування у дітей старшого дошкільного віку національно-патріотичних якостей.
37. Педагогічні умови формування у старших дошкільників соціального досвіду участі у суспільному житті
38. Розвивальні ігри як засіб інтелектуального розвитку дітей старшого дошкільного віку
39. Розвиток креативності старших дошкільників засобом технології пісочної анімації.
40. Розвиток критичного мислення дітей старшого дошкільного віку шляхом використання сучасних медіа-засобів.
41. Розвиток мовленнєвої активності дітей старшого дошкільного віку засобами мнемотехніки.
42. Розвиток пізнавальної діяльності дітей старшого дошкільного віку засобами STREAM - освіти
43. Розвиток творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку засобами декоративного малювання.
44. Розвиток творчого потенціалу дітей дошкільного віку засобами арттерапії
45. Розвиток творчої уяви старших дошкільників засобами комп’ютерних ігор
46. Розвиток у дітей старшого дошкільного віку фінансової грамотності
47. Розумовий розвиток дітей дошкільного віку засобами ментальних карт
48. Сучасні технології виховання дітей дошкільного віку на ідеях миру
49. Сучасні технології виховання у дітей дошкільного віку навичок економного споживання природних ресурсів.
50. Сучасні технології естетичного розвитку дітей старшого дошкільного віку засобами театралізованої діяльності
51. Сучасні технології навчання дітей старшого дошкільного віку складати розповіді-роздуми
52. Сучасні технології освітньої діяльності у різновікових групах в умовах закладів дошкільної освіти
53. Формування діалогічних умінь дітей старшого дошкільного віку за сюжетами художніх творів
54. Формування емоційного досвіду дитини дошкільного віку засобами казки.
55. Формування здоров’язбережувальної компетенції дитини дошкільного віку в умовах воєнного стану.
56. Формування здоров’язбережувальної компетенції дитини дошкільного віку в умовах пандемії.
57. Формування лідерських якостей у дітей дошкільного віку засобами творів В. Нестайка
58. Формування лідерського потенціалу дітей дошкільного віку в ЗДО.
59. Формування мовленнєвої активності старших дошкільників засобами казкотерапії
60. Формування моральних якостей дітей дошкільного віку засобами авторських казок українських письменників для
61. Формування пояснювального мовлення у дітей старшого дошкільного віку
62. Формування природничо-екологічної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобом інноваційних технологій
63. Формування у дітей старшого дошкільного віку інтелектуальної готовності до навчання в школі в продуктивних видах діяльності
Інклюзивна діяльність у закладі дошкільної освіти
1. Адаптація дітей із посттравматичним стресовим розладом до навчання в ЗДО.
2. Адаптація тимчасово переміщених дітей до освітнього середовища ЗДО.
3. Використання дидактичних ігор у роботі із дітьми з особливими потребами в ЗДО.
4. Використання досвіду реалізації інклюзивної освіти в країнах Європи в освітньому процесі закладу дошкільної освіти України.
5. Використання досвіду реалізації інклюзивної освіти в США в освітньому процесі закладів дошкільної освіти України.
6. Використання засобів арт-терапії у роботі із гіперактивними дітьми в ЗДО.
7. Використання наочних засобів корекції звуковимови дітей п’ятого року життя із фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення.
8. Виховання ініціативності дітей старшого дошкільного віку засобом сюжетнорольової гри.
9. Впровадження в інклюзивне середовище закладу дошкільної освіти інноваційних форм роботи з батьками, що виховують дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами.
10. Впровадження диференційованого підходу в інклюзивному середовищі закладу дошкільної освіти.
11. Впровадження ідей раннього розвитку і вільного виховання дітей з обмеженими розумовими можливостями педагогічної спадщини
М. Монтессорі в освітньому процесі сучасного закладу дошкільної освіти.
12. Впровадження інноваційного досвіду діяльності зарубіжних закладів освіти для дітей із особливими освітніми потребами в заклади дошкільної освіти України.
13. Впровадження особистісно зорієнтованого підходу в організації освітньої діяльності дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі закладу дошкільної освіти.
14. Впровадження особистісно орієнтованого підходу до організації навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами в закладі дошкільної освіти.
15. Впровадження середовищного підходу до організації навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами в закладі дошкільної освіти.
16. Здійснення психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в ЗДО.
17. Інтелектуальний розвиток дітей з обмеженими розумовими можливостями в ЗДО.
18. Корекція психофізичного розвитку дітей дошкільного віку з порушеннями зору засобами логоритміки.
19. Організація клубної діяльності з дітьми з ООП та їх сім’ями.
20. Організація психолого-педагогічного супроводу дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі закладу дошкільної освіти.
21. Організація універсального дизайну та розумного пристосування в інклюзивному середовищі закладу дошкільної освіти.
22. Особливості сенсорного виховання дошкільників з інтелектуальними порушеннями
23. Подолання заїкання у дітей дошкільного віку в ЗДО
24. Психолого-педагогічні умови розвитку творчих здібностей у дітей дошкільного віку в інклюзивному середовищі закладу дошкільної освіти.
25. Психолого-педагогічні умови розвитку творчих здібностей у дітей з обмеженими розумовими можливостями в ЗДО.
26. Реалізація принципу наочності у навчанні дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі закладу дошкільної освіти.
27. Розвиток навичок предметно-практичної діяльності дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної групи закладу дошкільної освіти.
28. Розвиток фразового мовлення молодших школярів із затримкою психічного розвитку засобами народної творчості
29. Стабілізація емоційного стану дітей дошкільного віку в умовах воєнного стану в ігровій діяльності в ЗДО.
30. Створення виховного середовища в інклюзивно-ресурсному центрі.
31. Сучасні технології організації розвивально-корекційної роботи в ЗДО з підготовки дитини з ООП до навчання у школі.
32. Формування готовності дітей дошкільного віку, які потребують додаткової освітньої підтримки до взаємодії з однолітками в умовах інклюзивної групи закладу дошкільної освіти.
33. Формування гуманних взаємин дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами із здоровими однолітками в інклюзивному середовищі закладу дошкільної освіти.
34. Формування етичних взаємин у педагогічному колективі закладу дошкільної освіти в процесі інклюзивного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.
35. Формування комунікативних умінь дітей шестирічного віку із затримкою психічного розвитку.
36. Формування мовленнєвої готовності до навчання в школі дітей старшого дошкільного віку з дизартрією.
37. Формування толерантного інклюзивного середовища в закладі дошкільної освіти.
38. Формування у дітей дошкільного віку з особливостями психофізичного розвитку ціннісного ставлення до мистецтва в умовах інклюзивної групи закладу дошкільної освіти.
39. Формування у дітей дошкільного віку, які потребують додаткової освітньої підтримки позитивного світосприйняття засобами арт-терапії в інклюзивному середовищі закладу дошкільної освіти.
40. Формування у дітей дошкільного віку, які потребують додаткової освітньої підтримки позитивного світосприйняття засобами казкотерапії в інклюзивному середовищі закладу дошкільної освіти.
41. Формування у дітей дошкільного віку, які потребують додаткової освітньої підтримки позитивного світосприйняття засобами піскотерапії в інклюзивному середовищі закладу дошкільної освіти.
Технології педагогічної взаємодії учасників освітнього процесу у ЗДО
1. Виховання гуманної поведінки дітей старшого дошкільного віку у процесі взаємодії закладу дошкільної освіти і сім'ї
2. Виховання у дітей старшого дошкільного віку основ культури використання засобів масової інформації у закладах дошкільної освіти.
3. Гармонійне виховання дітей 4-6 років у культурно-освітньому просторі закладу дошкільної освіти
4. Залучення представників громадськості до освітнього процесу ЗДО як педагогічна умова формування свідомого батьківства.
5. Національно-патріотичне виховання старших дошкільників у процесі взаємодії закладу дошкільної освіти й сім'ї.
6. Патріотичне виховання старших дошкільників засобами батьківськовиховательської взаємодії.
7. Правове виховання старших дошкільників засобами батьківськовиховательської взаємодії
8. Проведення нетрадиційних форм роботи з родичами дітей як педагогічна умова формування свідомого батьківства.
9. Розвиток творчих здібностей старших дошкільників засобами батьківськовиховательської взаємодії.
10. Сімейне виховання дітей старшого дошкільного віку як основа особистісного становлення
11. Співробітництво дитячого садка і сім’ї у моральному вихованні дітей дошкільного віку
12. Формування духовності дітей, педагогів та батьків засобами етнопедагогіки.
13. Формування родинно-побутової компетентності дітей старшого дошкільного віку в умовах ЗДО.
Організаційно-управлінська діяльність у ЗДО
1. Акмеологічні засади розвитку професіоналізму керівника закладу дошкільної освіти.
2. Атестація як форма підвищення педагогічної майстерності працівників ЗДО.
3. Використання інноваційних форм роботи з молодими педагогами в ЗДО.
4. Інноваційний підхід до планування та організація праці директора ЗДО.
5. Контрольно-аналітична функція управління закладом дошкільної освіти.
6. Менеджмент закладу дошкільної освіти.
7. Модель функціональної компетентності сучасного керівника закладу дошкільної освіти.
8. Модернізація змісту, форм і методів управлінської діяльності керівника закладу дошкільної освіти.
9. Наукові підходи до організації фінансово-господарської діяльності керівника закладу дошкільної освіти.
10. Нетрадиційні форми роботи керівника закладу дошкільної освіти з молодими вихователями.
11. Організація просвітницьких конференцій для родичів дітей в ЗДО як чинник формування свідомого батьківства.
12. Особистісно орієнтована модель виховання – основа перебудови педагогічного процесу в закладі дошкільної освіти.
13. Особистісно орієнтоване управління закладом дошкільної освіти.
14. Особливості організації розвивального середовища в закладі дошкільної освіти.
15. Педагогічна рада як колегіальний орган управління закладом дошкільної освіти.
16. Психологічні основи прийняття управлінських рішень у закладі дошкільної освіти.
17. Самооцінка діяльності закладу дошкільної освіти.
18. Системний підхід до управління закладом дошкільної освіти.
19. Сучасна методика застосування інтерактивного навчання в ЗДО.
20. Сучасні засоби підвищення внутрішнього контролю в ЗДО.
21. Управління морально-етичним вихованням дітей у закладі дошкільної освіти.
22. Управління фізкультурно-оздоровчою роботою в закладі дошкільної освіти.
23. Управлінський потенціал керівника ЗДО та його складові.
24. Чинники ефективної управлінської діяльності ЗДО.
Методична діяльність у ЗДО
1. Використання матеріалів педагогічної преси в методичній робота в ЗДО.
2. Ділова гра як інтерактивний метод навчання вихователів закладу дошкільної освіти.
3. Координація діяльності закладу дошкільної освіти і школи в забезпеченні психологічної готовності дітей до навчання в школі.
4. Методичне забезпечення взаємодії закладу дошкільної освіти та сім’ї в організації дозвілля старших дошкільників
5. Методичне об’єднання як колективна форма науково-методичної роботи в системі підвищення професійної майстерності вихователів ЗДО.
6. Місце і роль творчих груп у структурі методичної роботи з кадрами у ЗДО.
7. Моделювання освітнього простору ЗДО у вимірах формування міжкультурної комунікації дітей
8. Наукові підходи до забезпечення психолого–педагогічних механізмів соціалізації дітей дошкільного віку.
9. Наукові підходи до керівництва методичною роботою в закладі дошкільної освіти.
10. Наукові підходи до надання методичної допомоги вихователям в організації мовленнєво-творчої діяльності.
11. Нетрадиційні форми науково-методичної роботи в закладі дошкільної освіти.
12. Організаційно-методичне керівництво взаємодією сучасного ЗДО та сім’ї
13. Організація гурткової роботи в закладі дошкільної освіти.
14. Особливості організації освітньо-виховної роботи в закладах дошкільної освіти з різновіковими групами.
15. Педагогічне наставництво як умова стимулювання творчого зростання молодих вихователів ЗДО.
16. Підготовка молодого вихователя до роботи з батьками дітей старшого дошкільного віку
17. Семінари-практикуми у системі науково-методичної роботи закладу дошкільної освіти.
18. Сучасні нетрадиційні підходи до організації навчальної діяльності дітей дошкільного віку.
19. Сучасні підходи до планування виховної роботи закладу дошкільної освіти.
20. Сучасні підходи до планування освітньо-виховної роботи з дітьми у ЗДО.
21. Сучасні форми роботи закладу дошкільної освіти з батьками.
22. Формування інформатичної компетентності вихователів ЗДО.