

У 2024-2025 н.р. продовжується активна співпраця нашого університету із науково-педагогічними працівниками Бат Спа Університету (Англія). Вже традиційним став обмін педагогічним досвідом під час проведення наукових ланч семінарів.
У рамках наукової співпраці у середу 18 вересня 2024 р. здобувачі освіти рівня вищої освіти бакалавр, магістр та аспіранти спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» (галузь знань – 01 Освіта) долучилися до обговорення теми «Attachment Aware schools - theoretical and policy perspectives». Доповідач Р. Паркер (Richard Parker) ознайомив присутніх із особистісно зорієнтовами підходами в освіті. Ним вироблено «теорію прихильної освіти», яка передбачає врахування індивідуальних потреб дитини при розробці навчальних планів і програм. Як пояснив англійський вчений, розробка таких підходів покращує процес навчання і дає змогу забезпечити належне забезпечення освітніх потреб для тих, хто відчуває труднощі.

Під час семінару докор педагогічних наук, проф. Марчук О. О. пояснила, що індивідуалізація та гуманізація освітнього процесу є основними принципами діяльності українських закладів освіти.
При поданні використано матеріали: https://the-arc.org.uk/trustees