19 березня 2021

Викладачі кафедри менеджменту МЕГУ 15 та 16 березня взяли участь у роботі Open Education Forum – міжнародної конференції, метою якої є обговорення провідних академічних практик, проектів та програм у сфері освіти, а також обміну кращим досвідом стейкхолдерів освітянської сфери: викладачів, студентів, роботодавців та експертів. Open Education Forum зібрав понад 1200 учасників з 8 країн світу.

 

тест

 

Впродовж роботи форуму відбулись вебінари та панельні дискусії щодо низки актуальних проблем розвитку освітньої галузі, серед яких «Освіта після пандемії», «Сучасні тренди в освітньому середовищі: формальна, неформальна та інформальна освіта», «Партнерство бізнесу та університетів», «Акредитація та якість освіти», «Якість освіти та академічна доброчесність», «Якість освіти: візія здобувачів», «Викладач майбутнього: можливості і виклики» та багатьох інших.

 

тест

 

Серед провідних спікерів участь у форумі брали: Володимир Бугров, проректор КНУ ім. Т. Шевченка; Іван Примаченко, співзасновник онлайн платформи Prometheus; Максим Ситницький, керівник Національного центру розвитку креативного підприємництва КНУ ім. Т. Шевченка; Наталія Кривда, директорка Единбурзької бізнес-школи в Україні; Ольга Полоцька, директорка Національного фонду досліджень; Михайло Винницький, керівник секретаріату НАЗЯВО; Тарас Тимочко, координатор Проєкту сприяння академічній доброчесності в Україні (2016-2020) та ін.

 

тест

 

Приємно, що представники МЕГУ не тільки уважно вивчали досвід учасників конференції з вирішення проблем реформування освітньої галузі, а й допомагали іншим учасникам форуму знайти відповіді на актуальні питання імплементації сучасних академічних практик у освітнє середовище. Зокрема, керівник Центру забезпечення якості освіти МЕГУ доц. Вікторія Артюшок поділились власними успішними практиками налагодження системи моніторингу якості освіти у діяльність ЗВО на прикладі нашого університету. 

 

тест

 

Участь у подібних заходах значно розширює можливості науково-педагогічних працівників щодо ознайомлення з нововведеннями у професійній сфері, дозволяє інформувати наукову громадськість про інновації та досягнуті результати, а також сприяє глибшому професійному спілкуванню з колегами і партнерами, що безумовно є однією з головних передумов успішної освітньої діяльності сучасного університету.