Кафедра теорії та методик початкової освіти Кафедра теорії та методик початкової освіти Бази практик. Практична підготовка Співпраця зі стейкхолдерами Навчально-методична робота кафедри Освітні програми Силабуси навчальних дисциплін Робочі програми освітніх компонентів Робочі програми освітніх компонентів Поділитись Робочі програми освітніх компонентів ОС Магістр ОК 1. Методологія і організація науково-педагогічних досліджень та академічна доброчесність ОК 2. Іноземна мова професійно-комунікативної спрямованості ОК 3. Аксіологія педагогічної освіти ОК 4. Інноваційні технології навчання мовно-літературної освітньої галузі ОК 5. Інноваційні технології навчання математичної освітньої галузі ОК 6. Інноваційні технології навчання інтегрованого курсу «я досліджую світ» ОК 7. Організаційно-технологічні засади інклюзивної освіти в початковій школі ОК 8. Організація та управління освітнім процесом : регіональний аспект ОК 9. Інноваційні технології навчання мистецької освітньої галузі ОК 10. Моніторингові дослідження якості освіти ОК 11. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті і науці ОК 12. Стратегії особистісно-професійного розвитку вчителя початкової школи ОК 13. Методичні рекомендації до написання та захисту кваліфікаційної роботи ОК 14. Педагогічна практика в початкових класах закладів загальної середньої освіти ОК 15. Організаційно-управлінська практика в закладах загальної середньої освіти ОК 16. Переддипломна практика ВК 3.1. ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗЗСО ВК 3.1. КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВА РОБОТА В ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ВК 3.1. ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ПОЗАКЛАСНОЇ ТА ПОЗАШКІЛЬНОЇ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВК 3.2. ПРАВОВІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ТА ДОКУМЕНТООБІГ ЗЗСО ВК 3.2. ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ І ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ В ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ВК 3.2 Організація учнівського самоврядування та дитячих громадських організацій ВК. 3.3. ПЕДАГОГІЧНЕ ПАРТНЕРСТВО ЗЗСО З СОЦІАЛЬНИМИ ІНСТИТУЦІЯМИ ВК 3.3. ПЕДАГОГІКА ПАРТНЕРСТВА В ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ВК 3.3 МЕТОДИКА ОРГАНІЗАЦІЇ ЕКСКУРСІЙНО-КРАЄЗНАВЧОЇ РОБОТИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ВК 3.4. ІНКЛЮЗИВНІ СТРАТЕГІЇ ТА ОЦІНЮВАННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ВК 3.4. УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ПЕДАГОГІЧНОГО ПЕРСОНАЛУ ЗЗСО ВК 3.3 МЕТОДИКА ОРГАНІЗАЦІЇ ЕКСКУРСІЙНО-КРАЄЗНАВЧОЇ РОБОТИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ВК 3.4 МЕТОДИКА ОРГАНІЗАЦІЇ КУЛЬТУРНО-ПРОСВІТНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ