Співпраця зі стейкхолдерами
– залучення стейкхолдерів до розроблення та перегляду освітніх програм;
– встановлення договірних відносин, що передбачають зокрема можливість проведення різних видів практики на базі установ стейкхолдерів, подальше працевлаштування випускників кафедри тощо;
– залучення стейкхолдерів до написання колективних монографій, підручників, навчально-методичних посібників, методичних рекомендацій, до розроблення навчально-методичного забезпечення дисциплін, передбачених освітньою програмою;
– залучення стейкхолдерів до рецензування колективних монографій, підручників, навчально-методичних посібників, методичних рекомендацій дисциплін, передбачених освітньою програмою;
– залучення провідних фахівців установ стейкхолдерів до проведення навчальних занять на базі ЗВО та на базі установи стейкхолдера;
– залучення провідних фахівців установ стейкхолдерів, а також випускників кафедри до проведення занять і майстер-класів в межах студентських проблемно-пошукових гуртків;
– запрошення представників установ стейкхолдерів до роботи атестаційних кваліфікаційних комісій, на захист кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівнів;
– запрошення стейкхолдерів на навчально-методичні семінари на базі кафедри;
– анкетування стейкхолдерів;
– проведення разом з академічною спільнотою педагогічних експериментів, спрямованих на підвищення якості вищої освіти.
Співпраця з членами академічної спільноти над розробленням стандартів вищої освіти у складі Науково-методичної комісії із загальної та професійної освіти та спорту, підкомісії 013 Початкова освіта сектору вищої освіти Науково-методичної ради Міністерства освіти і науки України. Нині розроблено, затверджено і введено в дію Стандарт вищої освіти за спеціальністю 013 Початкова освіта для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, наказ Міністерства освіти і науки №357 від 23.03.2021 року та Стандарт вищої освіти за спеціальністю 013 Початкова освіта для третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, наказ Міністерства освіти і науки №525 від 6.06.2022 року.
Участь у методичному об’єднанні на тему : «Формування компетентностей ХХІ століття в учнів сучасної української початкової школи» на базі Рівненського ліцею «Престиж» імені Лілії Котовської та Рівненського ліцею «Гармонія». Науково-педагогічні працівники кафедри та вчителі й керівники ліцеїв Світлана Данилюк та Оксана Шама обговорили актуальні питання компетентісного навчання в середовищі НУШ, напрацювали стратегії співпраці щодо удосконалення освітніх програм та проведення навчально-методичних заходів.
Тренінг з формування основ критичного мислення стейкхолдера заступниці комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» управління освіти Рівненської міської ради Тетяни Пучко у практичній частині семінару «Інноваційні процеси в початковій освіті : теорія, практика, перспективи» для студентів та викладачів.
Методичний семінар «Нова українська школа: реалії, досвід, перспективи» для викладачів і студентів Інституту педагогічної освіти. Тьютор семінару Салтишева Вікторія Михайлівна завідувачка кабінету початкової та дошкільної освіти РОІППО Методичний семінар було проведено з метою формування професійно-педагогічної компетентності майбутнього вчителя початкової школи у нових умовах.
Залучення до роботи Творчої майстерні інноваційних педагогічних технологій випускниці, вчителя початкових класів Ліцею №1 Гостомельської селищної ради Бучанського району Київської області Гагіної Юлії з практикумом на тему: «Реалізація Концепції НУШ в умовах воєнного стану: досвід, реалії, перспективи». Випускниця поділилася досвідом організації освітнього середовища НУШ, яке сприяє розвитку творчої особистості дитини на основі партнерства між учителем, учнями і батьками; продемонструвала результати власних напрацювань.
Залучення до читання лекцій з дисципліни «Організація та управління освітнім процесом : регіональний аспект» заступниці начальника управління освіти м. Рівного Сичик Катерини Іванівни. Досвідчена керівниця репрезентувала повноваження виконавчої влади в сфері освіти і науки та органів місцевого самоврядування в забезпеченні якості освіти, розвитку мережі освітніх закладів; поділилася перспективами Програми розвитку освіти в м. Рівне на 2022-2024 р.р.
Залучення завідувачки кафедри теорії та методик початкової освіти ВНУ імені Лесі Українки, д. п. н., проф. Пріми Раїси Миколаївни до читання лекцій з навчальної дисципліни «Аксіологія педагогічної освіти». Педагог майстриня поділилася власним досвідом формування аксіосфери майбутніх фахівців педагогічної галузі, спонукала до осмислення явища освіти як особливої цінності на державному, суспільному та особистісному рівнях.
Залучення методиста обласного наукового ліцею в м. Рівне, здобувача третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти МЕГУ ім. акад. Степана Дем’янчука Рожка В.В. до організації вебінару «Цифрові інструменти Google для освіти», який репрезентував особливості функціонування системи Classroom як безпечного захищеного цифрового освітнього середовища НУШ, види діяльності в системі : навчання, комунікацію, змагання, скринкастинг.
Залучення завідувачки кафедри теорії та методик початкової освіти ВНУ імені Лесі Українки, д. п. н., проф. Пріми Раїси Миколаївни до керівництва роботою атестаційної кваліфікаційної комісії із захисту кваліфікаційних робіт здобувачів ступеня вищої освіти Магістр спеціальності 013 «Початкова освіта» та заступниці директора Рівненського ліцею «Гармонія» Рівненської міської ради Шами Оксани Петрівни у якості роботодавця.
Залучення до написання та видавництва методичних рекомендацій.
- Красовська, О. О., Сичик К.І. Організація та управління освітнім процесом : регіональний аспект. Методичні рекомендації для практичних, лабораторних занять, самостійної роботи. Рівне. Спрінт. 2023. 70 с.
- Красовська, О. О., Пучко Т.А. Стратегії особистісно-професійного розвитку вчителя початкової школи. Методичні рекомендації для практичних, лабораторних занять, самостійної роботи. Рівне. Спрінт. 2023. 70 с.
Залучення до написання та видавництва колективної монографії.
- Сичик К. І. Система заходів управління та організації розвитку освіти міста Рівного на 2021–2024 роки. Технології організаційно-управлінської та освітньої діяльності в початкових класах Нової української школи в умовах інтеграції України до Європейського Союзу : монографія / авт. кол. : Красовська О.О., Максимчук Н.С., Міськова Н.М. та ін. ; за заг. ред. О. О. Красовська. Рівне : видавець О. Зень. 2023. С. 47-66.
- Гагіна Ю.М. Реалізація Концепції Нової української школи в початкових класах закладів загальної середньої освіти в умовах воєнного стану. Технології організаційно-управлінської та освітньої діяльності в початкових класах Нової української школи в умовах інтеграції України до Європейського Союзу : монографія / авт. кол. : Красовська О.О., Максимчук Н.С., Міськова Н.М. та ін. ; за заг. ред. О. О. Красовська. Рівне : видавець О. Зень. 2023. С. 362-383.
- Антонишин Н.І. Особливості впровадження нестандартних технологій та технік образотворчої діяльності на уроках «Мистецтва» в початковій школі. Технології організаційно-управлінської та освітньої діяльності в початкових класах Нової української школи в умовах інтеграції України до Європейського Союзу : монографія / авт. кол. : Красовська О.О., Максимчук Н.С., Міськова Н.М. та ін. ; за заг. ред. О. О. Красовська. Рівне : видавець О. Зень. 2023. С. 383-408.
-
Деркач І.Л. Формування компетентного учня початкової школи шляхом міжпредметної інтеграції уроків в умовах впровадження Державного стандарту початкової освіти. Технології організаційно-управлінської та освітньої діяльності в початкових класах Нової української школи в умовах інтеграції України до Європейського Союзу : монографія / авт. кол. : Красовська О.О., Максимчук Н.С., Міськова Н.М. та ін. ; за заг. ред. О. О. Красовська. Рівне : видавець О. Зень. 2023. С. 408-420.
Співпраця на базах практик: різні типи державних, комунальних та приватних закладів загальної середньої освіти : Рівненський ліцей «Гармонія» Рівненської міської ради (школа гармонійної соціальної особистості, реалізує проєкт «Крок за кроком») (https://garmoniya.rv.ua/); Рівненський академічний ліцей «Престиж» імені Лілії Котовської Рівненської міської ради (школа гендерної рівності, реалізує проєкт «Діти – майбутнє України») (http://prestizh.rv.ua/); Рівненський ліцей «Центр надії» імені Надії Маринович Рівненської міської ради (адаптивно-розвивальна білінгвальна школа) (https://coh.rv.ua/); Рівненський ліцей №19 Рівненської міської ради (школа розвитку громадської свідомості, громадсько-активна школа, реалізує проєкт «Інтелект України») (http://www.school19.rv.ua/); Комунальний заклад «Рівненський обласний навчально-реабілітаційний центр» Рівненської обласної ради (https://ronrc.rv.ua/).
Настановні конференції до усіх видів практик проводяться на базі Університету та закладів загальної середньої освіти методистами та педагогами-практиками.