Навчально-методична робота кафедри
Навчально-методична робота є невід’ємною складовою освітнього процесу в закладі вищої освіти й спрямована на розв’язання завдань забезпечення якісної професійної підготовки фахівців на основі комплексного підходу до вдосконалення змісту, методів, освітніх технологій та організаційних форм навчання. Навчально-методична робота кафедри теорії та методик початкової освіти реалізовується через наступні напрямки :
– узгодження змісту професійно-педагогічної підготовки з новими стандартами вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта та професійним стандартом «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти» на компетентнісній основі за участі стейкхолдерів, представників академічної спільности, роботодавців, здобувачів освіти, випускників освітніх програм;
– узгодження структури і змісту методичного забезпечення викладання фахових дисциплін відповідно до вимог Міністерства освіти і науки України щодо впровадження Концепції «Нова українська школа» (2016) та Державного стандарту початкової освіти (2017);
– досягнення високого рівня якості викладання навчальних дисциплін з метою здійснення неперервної професійної підготовки майбутніх фахівців спеціальності 013 Початкова освіта шляхом поєднання традиційних форм та методів (лекції, практичні, лабораторні, консультації, самостійні роботи, практична підготовка, контрольні заходи) з використанням інноваційних форм, методів і технологій навчання в закладі вищої освіти (інтерактивні, контекстні, проєктні, інформаційно-комунікаційні технології з використанням електронних ресурсів на базі платформ Moodle, Google Meet тощо), які розвивають у студентів культуру професійно-педагогічного мислення та навички фахового спілкування на засадах діалогу та партнерської взаємодії.
– розроблення та впровадження інноваційних технологій, методів і форм організації освітнього процесу : «Творчої майстерні інноваційних педагогічних технологій», майстер-класів, навчально-педагогічних ігор, семінарів-практикумів, тренінгів, круглих столів та ін.;
- написання і видавництво підручників, зокрема і з грифом МОН України, навчальних посібників, методичних рекомендацій до написання курсових, магістерських робіт, проходження різних видів практик;
– розроблення та розміщення на сайті Університету навчально-методичних матеріалів для забезпечення самостійного та дистанційного навчання на платформі Moodle;
– проведення відкритих занять, гостьових лекцій, методичних консультацій, майстер-класів, забезпечення взаємовідвідування занять,
- розроблення програм кваліфікаційних іспитів, засобів діагностики навчальних досягнень (тестові завдання) та критеріїв їх оцінювання;
– запровадження курсів неформальної освіти, програм підвищення кваліфікації вчителів початкових класів закладів загальної середньої освіти;
– організація вступу до університету за спеціальністю 013 Початкова освіта, професійна орієнтація учнів та працюючої молоді;
– співробітництво із провідними вітчизняним та зарубіжними педагогічними закладами вищої освіти з метою вдосконалення освітнього процесу підготовки фахівців спеціальності 013 Початкова освіта.
РОБОТА НАД РОЗРОБЛЕННЯМ СТАНДАРТІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
В НАУКОВО-МЕТОДИЧНІЙ КОМІСІЇ №1
ІЗ ЗАГАЛЬНОЇ, ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ТА СПОРТУ
ПІДКОМІСІЇ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 013 ПОЧАТКОВА ОСВІТА НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ РАДИ МОН УКРАЇНИ.
З квітня 2016 року Красовська О. О. працює над розробленням стандартів вищої освіти у складі Науково-методичної комісії із загальної та професійної освіти та спорту, підкомісії 013 Початкова освіта сектору вищої освіти Науково-методичної ради Міністерства освіти і науки України. Нині розроблено, затверджено і введено в дію Стандарт вищої освіти за спеціальністю 013 Початкова освіта для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, наказ Міністерства освіти і науки №357 від 23.03.2021 року та Стандарт вищої освіти за спеціальністю 013 Початкова освіта для третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, наказ Міністерства освіти і науки №525 від 6.06.2022 року.
МЕТОДИЧНІ СЕМІНАРИ, КРУГЛІ СТОЛИ,
ТРЕНІНГИ, МЕТОДИЧНІ ОБ’ЄДНАННЯ
Круглий стіл «Освітнє середовище Нової української школи : нові педагогічні підходи, методики, технології» за участі науково-педагогічних працівників кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти, кафедри теорії та методик початкової освіти і вчителів Рівненського ліцею 12 Рівненської міської ради. В основній частині заходу досвідчені педагоги - вчителі початкових класів Рівненського ліцею 12 розкрили особливості організації освітнього середовища НУШ, продемонстрували сучасні дидактичні підходи, стратегії та технології, спрямовані на формування навичок раціонального читання, евристичного мислення, діяльнісного підходу в інтегрованому курсі «Я досліджую світ», формувального оцінювання учнів 1-го класу НУШ. Викладачі кафедри у доповідях представили актуальні наукові підходи, методичні рекомендації та інноваційні педагогічні технології формування мовленнєвої, математичної, мистецької, соціальної та громадянської компетентностей учнів молодшого шкільного віку в середовищі Нової української школи. У заключній частині круглого столу підведено підсумки, накреслено стратегічні напрями співпраці педагогічних колективів освітніх закладів.
Методичне об’єднання вчителів на тему : «Формування компетентностей ХХІ століття в учнів сучасної української початкової школи» на базі Рівненського ліцею «Престиж» імені Лілії Котовської та Рівненського ліцею «Гармонія» Рівненської міської ради. Науково-педагогічні працівники кафедри теорії та методик початкової освіти Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука та вчителі й керівники ліцеїв обговорили актуальні питання компетентісного навчання в середовищі Нової української школи. Заступниці директорів ліцеїв Світлана Данилюк та Оксана Шама зосередила увагу на впровадженні авторських методичних систем, інноваційних педагогічних технологій початкової освіти. Зокрема репрезентували особливості впровадження пілотного проєкту «Освіта. Діти. Майбутнє» та досвід діяльності за проєктом «Крок за кроком». Педагоги та науковці напрацювали стратегії подальшої співпраці Університету та ліцеїв у напрямку удосконалення освітніх програм та проведення спільних навчально-методичних та наукових заходів.
Тренінг з формування основ критичного мислення стейкхолдера заступниці комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» управління освіти Рівненської міської ради Тетяни Пучко у практичній частині семінару «Інноваційні процеси в початковій освіті : теорія, практика, перспективи» для студентів та викладачів. У результаті тренінгу магістранти здобули вміння взаємодії і комунікації в команді, прийомів аналітико-синтетичного мислення та інтепретації інформації, розв'язання проблем у невизначених і нестандартних ситуаціях.
Методичний семінар «Нова українська школа: реалії, досвід, перспективи» для викладачів і студентів Інституту педагогічної освіти. Тьютор семінару Салтишева Вікторія Михайлівна завідувачка кабінету початкової та дошкільної освіти РОІППО розповіла про головні принципи організації освітнього процесу в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа», про інноваційні педагогічні технології, методи і засоби навчання. Методичний семінар було проведено з метою формування професійно-педагогічної компетентності майбутнього вчителя початкової школи у нових умовах.
Методичний семінар «Освітня майстерня учителя НУШ». Семінар проводила експерт-супервізор, тренер-педагог, учитель-методист Любов Данилівна Хмара. Програма заходу включала теоретичну та практичну частини. У теоретичній частині студентів ознайомлено з особливостями сучасного освітнього середовища НУШ, здійснення компетентісного підходу в роботі з учнями початкової школи. Практичний блок передбачав формування у студентів умінь проведення з дітьми початкової школи ранкових зустрічей. Студенти отримали цікаву змістовну інформацію та масу задоволення під час практичної діяльності.
Навчально-методичний вебінар «Сучасні аспекти методики Марії Монтессорі у роботі з дітьми з особливими потребами» за участі Монтессорі педагога Рівненського обласного центру реабілітації дітей з ураженнями центральної нервової системи Хлян Ірини для студентів та викладачів кафедри. У ході вебінару було репрезентовано концептуальні ідеї дитиноцетризму, індивідуалізації, свободи і самостійності у вихованні і розвитку зростаючої особистості, які становлять основу унікальної альтернативної педагогічної системи. Досвідчена Монтессорі педагог розкрила значення розвивального середовища та допомогла студентам практично оволодіти методами і прийомами роботи з дидактичним «золотим матеріалом» з метою формування інтелектуальних здібностей, логічного мислення, здатності вільного вибору, ініціативності майбутніх вихованців.
ВІДКРИТІ ЗАНЯТТЯ
В контексті підготовки майбутнього вчителя початкових класів до реалізації Концепції Нової української школи кандидатом педагогічних наук, доцентом кафедри теорії та методик початкової освіти Міськовою Наталією Миколаївною було проведено відкрите лекційне заняття на тему «Методика вивчення геометричного матеріалу в початкових класах». Лектором було розкрито сутність основних геометричних понять початкового курсу математики, проаналізовано мету, завдання і принципи їх вивчення, що забезпечить формування математичної компетентності особистості, що зростає і формується. Лекцію супроводжував влучно підібраний різноманітний презентаційний матеріал, який включав відео- та фото, що дозволило лекторові застосовувати прийоми розповіді, показу, характеристики, пояснення, коментування і зберегти стійку увагу слухачів протягом всього заняття. Заняття одержало схвальні відгуки, зокрема відзначено професіоналізм лектора, вміння зосередити увагу студентів на головних положеннях матеріалу лекції, створити робочу та творчу атмосферу.
З метою формування м’яких навичок кандидатом педагогічних наук, доцентом кафедри теорії та методик початкової освіти Ольгою Хом’як, проведено відкрите лекційне заняття на тему: «Використання технології розвитку критичного мислення в освітньому процесі Нової української школи». На початку заняття організовано опитування за допомогою методу «ЗХД», це сприяло формуванню готовності здобувачів до усвідомленого розуміння навчального матеріалу та створенню комфортної психологічної атмосфери. Вдало підібраний презентаційний матеріал, сприяв створенню ситуацій зацікавленості. З метою проведення рефлексії, лектор продемонструвала практичне застосування методу розвитку критичного мислення «Кубик Блума», формулювали дискусійні запитання, висловлювати судження. Заняття проведено на високому науковому та навчально-методичному рівнях й одержало схвальні відгуки колег, зокрема відзначено професіоналізм та широку ерудицію лектора.
В межах укладеної угоди про співпрацю проведено гостьову лекцію на тему: «Інноваційні технології мистецької освіти у початковій школі» доктором педагогічних наук, професором, завідувачки кафедри теорії і методики початкової освіти ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» Ольгою Красовською для здобувачів освіти спеціальності 013 Початкова освіта Волинського національного університету імені Лесі Українки. Цікавий зміст, майстерний виклад матеріалу, жвава, творчо наповнена й приємна атмосфера підняла настрій усім її учасникам на цілий день.
ВИДАВНИЦТВО НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Викладачі кафедри теорії та методик початкової освіти систематично працюють над методичним оснащенням професійної підготовки за спеціальністю 013 Початкова освіта. В контексті підготовки до нового 2023-2024 навчального року опублікували методичні рекомендації до вивчення дисциплін та проходження різних видів практик, передбачених освітніми програмами бакалавра і магістра початкової освіти, забезпечивши спеціальність 013 Початкова освіта новими навчально-методичними напрацюваннями.
НАВЧАЛЬНІ ПОСІБНИКИ З ГРИФОМ МОН УКРАЇНИ
- Красовська О. О. Образотворче мистецтво з методикою викладання у початковій школі. Навчально-методичний посібник. Львів: Новий світ – 2000, 2020. 300 с.
- Міськова Н. М. Математична освіта в Україні наприкінці XIX – на початку XX століття. Рівне: видавець О.Зень, 2014. 208 с., іл., табл.,
- Кукалець М.В. Методика викладання природознавства у початковій школі: навчально-методичний посібник за модульно-рейтинговою системою навчання студентів спеціальності «Початкова освіта». Львів: «Новий світ – 2000», 2020. 223 с.
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНІ ПОСІБНИКИ
І МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
- Красовська, О. О. 2020. Технології викладання освітньої галузі «Мистецтво». Навч. посіб. Львів: Світ–2000. 60 с.
- Марчук О. О. Мельничук Л. Б. Сучасні технології навчання соціальної і здоров’язберігаючої освітньої галузі. Рівне. 2021. 35 с.
- Мельничук Л.Б. Основи наукових педагогічних досліджень : навчальний посібник [для студентів педагогічного факультету спеціальностей 013 «Початкова освіта», 012 «Дошкільна освіта»] Рівне : Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука, 2019. 36 с.
- Красовська, О. О. Міськова Н.М., Сойко І.М., Хом’як О. А., Шкабаріна М. А. Методичні рекомендації до проходження педагогічної практики в початкових класах ЗЗСО для студентів 1 курсу магістратури ОПП Початкова освіта педагогічного факультету. Рівне. Спрінт. 2023. 64 с.
- Красовська, О. О. Міськова Н.М., Сойко І.М., Хом’як О. А., Шкабаріна М. А. Методичні рекомендації до проходження організаційно-управлінської практики в ЗЗСО для студентів 1 курсу магістратури ОПП Початкова освіта педагогічного факультету. Рівне. Спрінт. 2023. 64 с.
- Красовська, О. О. Міськова Н.М., Сойко І.М., Хом’як О. А., Шкабаріна М. А. Методичні рекомендації до проходження переддипломної практики в початкових класах ЗЗСО для студентів 2 курсу магістратури ОПП Початкова освіта педагогічного факультету. Рівне. Спрінт. 64 с.
- Красовська, О. О. Міськова Н.М., Сойко І.М., Хом’як О. А., Шкабаріна М. А. Методичні рекомендації до написання магістерських робіт з інноваційних технологій освітніх галузей Державного стандарту та організаційно-управлінської діяльності. Методичні рекомендації для студентів магістратури ОП Початкова освіта педагогічного факультету. Рівне. Спрінт. 2023. 100 с.
- Красовська, О. О. Аксіологія педагогічної освіти. Методичні рекомендації для практичних, лабораторних занять, самостійної роботи. Рівне. Спрінт. 2023. 70 с.
- Красовська, О. О., Сичик К.І. Організація та управління освітнім процесом : регіональний аспект. Методичні рекомендації для практичних, лабораторних занять, самостійної роботи. Рівне. Спрінт. 2023. 70 с.
- Красовська, О. О. Інноваційні технології навчання мистецької освітньої галузі. Методичні рекомендації для практичних, лабораторних занять, самостійної роботи. Рівне. Спрінт. 2023. 70 с.
- Красовська, О. О., Пучко Т.А. Стратегії особистісно-професійного розвитку вчителя початкової школи. Методичні рекомендації для практичних, лабораторних занять, самостійної роботи. Рівне. Спрінт. 2023. 70 с.
- Красовська, О. О. Інноваційні технології позакласної та позашкільної виховної діяльності. Методичні рекомендації для практичних, лабораторних занять, самостійної роботи. Рівне. Спрінт. 2023. 70 с.
- Красовська О. О., Сойко І. М., Міськова Н. М., Мельничук Л. Б., Хом’як О. А. Програма виробничої стажистської практики в закладах загальної середньої освіти для студентів ІV курсу, ступінь: бакалавр, галузь знань: 01 Освіта / Педагогіка, спеціальність: 013 Початкова освіта. Рівне : ПВНЗ МЕГУ ім. акад. Степана Дем’янчука. 2020. 56 с.
- Красовська О. О., Сойко І. М., Міськова Н. М., Мельничук Л. Б., Хом’як О. А. Програма пропедевтичної практики перші дні дитини в школі для студентів ІІІ курсу, ступінь: бакалавр, галузь знань: 01 Освіта / Педагогіка, спеціальність: 013 Початкова освіта. Рівне : ПВНЗ МЕГУ ім. акад. Степана Дем’янчука. 2020. 64 с.
- Красовська О. О., Сойко І. М., Міськова Н. М., Мельничук Л. Б., Хом’як О. А. Програма виробничої навчально-виховної практики для студентів ІІІ курсу, ступінь: бакалавр, галузь знань: 01 Освіта / Педагогіка, спеціальність: 013 Початкова освіта. Рівне : ПВНЗ МЕГУ ім. акад. Степана Дем’янчука. 2020. 64 с.
- Міськова Н.М. Інноваційні технології навчання математичної освітньої галузі. Методичні рекомендації для практичних, лабораторних занять, самостійної роботи. Рівне. 2023. 102 с.
- Міськова Н.М. Інноваційні технології управлінської діяльності ЗЗСО Методичні рекомендації для практичних, лабораторних занять, самостійної роботи. Рівне. Спрінт. 2023. 75с.
- Сойко І. М. Методичні рекомендації для практичних, лабораторних занять, самостійної роботи студентів 013 Початкова освіта в галузі 01 Освіта/Педагогіка з дисципліни «Інноваційні технології навчання мовно-літературної освітньої галузі». Рівне: МЕГУ ім.акад.Степана Дем’янчука, 2023. 119 с.
- Сойко І. М. Організація та проведення пропедевтичної практики студентів: методичні рекомендації для студентів 3 курсу (спеціальність 013 «Початкова освіта»). Рівне: СІМ, 2018. 36 с.
- Сойко І.М. Методичні рекомендації по організації самостійної роботи студентів спеціальності 013 Початкова освіта в галузі знань 01 Освіта/Педагогіка з дисципліни «Методика викладання освітньої галузі «Мови і літератури»». Рівне: МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука, 2018. 32 с.
- Сойко І.М. Методичні рекомендації по організації самостійної роботи студентів спеціальності 013 Початкова освіта в галузі знань 01 Освіта/Педагогіка з дисципліни «Методика викладання української мови в початковій школі». Рівне: МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука, 2018. 34 с.
- Хом’як О. А. Методичні рекомендації до проведення практичних, лабораторних занять та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Інноваційні технології навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ»» для здобувачів другого рівня вищої освіти (магістерського), галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальності 013 «Початкова освіта» / уклад. О. А Хом'як. Рівне : видавець О. Зень, 2023. 156 с.
- Хом’як О. А. Методичні рекомендації до проведення практичних, лабораторних занять та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Організаційно-технологічні засади інклюзивної освіти у початковій школі» для здобувачів другого рівня вищої освіти (магістерського), галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальності 013 «Початкова освіта» / уклад. О. А Хом'як. Рівне : видавець О. Зень, 2023. 124 с.
- Хом’як О. А. Методичні рекомендації до проведення практичних, лабораторних занять та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Корекційно-розвиткова робота в інклюзивному середовищі початкової школи» для здобувачів другого рівня вищої освіти (магістерського), галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальності 013 «Початкова освіта» / уклад. О. А Хом'як. Рівне : видавець О. Зень, 2023. 117 с.
- Хом'як О. А. Методика викладання освітньої галузі «Суспільствознавство»: навчально-методичний посібник для практичних робіт. Рівне: Тетіс, редакційно-видавничий центр МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука, 2017 . 55 с.
- 26. Хом'як О. А. Методика викладання освітньої галузі «Технології»: навчально-методичний посібник для самостійної роботи студентів. Рівне: Тетіс, редакційно-видавничий центр МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука, 2017. 45 с.
- Хом'як О.А. Інклюзивна освіта. Плани та методичні рекомендації для проведення практичних занять. Рівне: МЕГУ імені академіка С. Дем’янчука, 2019. 32 с.
- Максимчук Н.С. Теорія та методика ознайомлення школярів із народознавством. Методичні рекомендації щодо організації самостійної роботи студентів. Рівне: МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука, 2018. 48 с. 3. Максимчук Н.С. Основи природознавства з методикою. Методичні рекомендації щодо організації самостійної роботи студентів. Рівне: МЕГУ імені академіка С. Дем’янчука, 2018. 40 с.
- Максимчук Н.С. Основи культури і техніки мовлення. Методичні рекомендації щодо організації самостійної роботи студентів. Рівне: МЕГУ імені академіка С. Дем’янчука, 2018. 28 с.
- Борова В. Є, Красовська О. О., Максимчук Н. С., Мельничук Л. Б., Пагута Т. І., Петрук О. М., Хом’як О. А. Методичні рекомендації до написання та захисту магістерської роботи з дошкільної педагогіки та методик викладання освітніх ліній Базового компонента дошкільної освіти. Рівне : ПВНЗ МЕГУ ім. акад. Степана Дем’янчука. 2020. 60 с.
ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН ВИДАННЯ
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИХ ПОСІБНИКІВ (2023-2026 Р.Р.)
№ |
Назва дисципліни |
Дата |
Викладач |
1 |
Аксіологія педагогічної освіти |
20.06.2023 |
Красовська О. О. |
2 |
Інноваційні технології навчання мовно-літературної освітньої галузі |
20.06.2023 |
Сойко І. М. |
3 |
Інноваційні технології навчання математичної освітньої галузі |
20.06.2023 |
Міськова Н. М. |
4 |
Інноваційні технології навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» |
20.06.2023 |
Хом’як О. А. |
5 |
Організаційно-технологічні засади інклюзивної освіти в початковій школі |
20.06.2023 |
Хом’як О. А. |
6 |
Організація та управління освітнім процесом : регіональний аспект |
20.09.2023 |
Красовська О. О. Сичик К.І. |
7 |
Інноваційні технології навчання мистецької освітньої галузі |
20.06.2023 |
Красовська О. О. |
8 |
Моніторингові дослідження якості освіти |
20.09.2024 |
Коробович Л.П. |
9 |
Інформаційно-комунікаційні технології в освіті і науці |
20.09.2023 |
Мельничук Л.Б. |
10 |
Стратегії особистісно-професійного розвитку вчителя початкової школи |
20.09.2023 |
Красовська О. О. Пучко Т.А. |
11 |
Підготовка і захист кваліфікаційної роботи |
20.09.2023 |
Красовська О. О. Сойко І. М. Міськова Н. М. Хом’як О. А. |
12 |
Педагогічна практика в початкових класах ЗЗСО |
20.09.2023 |
Красовська О. О. Сойко І. М. Міськова Н. М. Хом’як О.А. |
13 |
Організаційно-управлінська практика в ЗЗСО |
20.09.2023 |
Красовська О. О. Сойко І. М. Міськова Н. М. Хом’як О.А. |
14 |
Переддипломна практика |
28.08.2023 |
Красовська О. О. Сойко І. М. Міськова Н. М. Хом’як О.А. |
15 |
Методика навчання математичної ОГ |
20.09.2024 |
Міськова Н. М. |
16 |
Методика навчання громадянської та історичної ОГ |
20.09.2024 |
Хом’як О. А. |
18 |
Методика навчання природничої ОГ |
20.09.2024 |
Максимчук Н.С. |
19 |
Підготовка і захист курсової роботи |
20.11.2024 |
Красовська О. О. Сойко І. М. Міськова Н. М. Хом’як О.А. Максимчук Н.С. Кирилович О.Ф. |
20 |
Методика навчання мистецької ОГ |
20.09.2024 |
Красовська О. О. |
21 |
Інтегроване проєктно-тематичне навчання в початковій школі |
20.09.2025 |
Максимчук Н.С. |
22 |
Ознайомча практика |
20.09.2025 |
Красовська О. О. Сойко І. М. Міськова Н. М. Хом’як О.А. |
23 |
Пропедевтична практика |
20.09.2025 |
Красовська О. О. Сойко І. М. |
24 |
Навчально-виховна практика |
20.09.2025 |
Красовська О. О. Сойко І. М. Міськова Н. М. Хом’як О.А. |
25 |
Педагогічна практика І цикл НУШ |
20.09.2026 |
Красовська О. О. Сойко І. М. Максимчук Н.С. Кирилович О.Ф. |
26 |
Педагогічна практика І цикл НУШ |
20.09.2026 |
Міськова Н. М. Хом’як О.А. Максимчук Н.С. Кирилович О.Ф. |
ВІДОМОСТІ ПРО СТАЖУВАННЯ ВИКЛАДАЧІВ
(сертифікати стажування розміщено у розділі СКЛАД КАФЕДРИ)
Красовська О. О. Проходила навчання за програмою підвищення кваліфікації (стажування) по кафедрі теорії та методик початкової освіти Волинського національного університету імені Лесі Українки (загальним обсягом – 180 годин/ 6 кредитів ЄКТС). Свідоцтво реєстраційний номер № АС 0120-681 від 1.02.2023 р.
Сойко І. М. Проходила навчання за програмою підвищення кваліфікації (стажування) по кафедрі загальної педагогіки та дошкільної освіти Волинського національного університету імені Лесі Українки (загальним обсягом – 180 годин/ 6 кредитів ЄКТС). Свідоцтво реєстраційний номер № 88/21 від 29.05.2021 р.
Міськова Н. М. Проходила навчання за програмою підвищення кваліфікації (стажування) по кафедрі теорії та методик початкової освіти Рівненського державного педагогічного університету імені Лесі Українки (загальним обсягом – 180 годин/ 6 кредитів ЄКТС). Свідоцтво реєстраційний номер № АС 0120–679 від 29.05.2021 р.
Хом’як О. А. Проходила навчання за програмою підвищення кваліфікації (стажування) по кафедрі теорії та методик початкової освіти Волинського національного університету імені Лесі Українки (загальним обсягом – 180 годин/ 6 кредитів ЄКТС). Свідоцтво реєстраційний номер № АС 0120–679 від 1.02.2023 р.
Кирилович О. Ф. Проходила навчання за програмою підвищення кваліфікації (стажування) по кафедрі теорії та методик початкової освіти Волинського національного університету імені Лесі Українки (загальним обсягом – 180 годин/ 6 кредитів ЄКТС). Свідоцтво реєстраційний номер № АС 0120–680 від 1.02.2023 р.
Максимчук Н. С. Проходила навчання за програмою підвищення кваліфікації (стажування) по кафедрі загальної педагогіки та дошкільної освіти Волинського національного університету імені Лесі Українки (загальним обсягом – 180 годин/ 6 кредитів ЄКТС). Свідоцтво реєстраційний номер № 89/21 від 29.05.2021 р.
ГРАФІК СТАЖУВАННЯ ВИКЛАДАЧІВ КАФЕДРИ
ПІБ |
ТЕРМІН СТАЖУВАННЯ |
Красовська О.О. |
Березень 2028 |
Сойко І.М. |
Травень 2026 |
Міськова Н.М. |
Травень 2026 |
Хом’як О.А. |
Березень 2028 |
Кирилович О.Ф. |
Березень 2028 |
Максимчук Н. С. |
Травень 2026 |